صنعت، معدن، تجارت

تخفیف ۲۰ درصدی برای فروش قسطی لوازم خانگی به زوج‌ها، شایعه است

دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی ایران درباره شایعات مطرح شده در خصوص تامین ۱۵۰ هزار دستگاه جهیزیه ویژه زوجین با تخفیف ۲۰ درصدی به صورت اقساطی توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، عباس هاشمی دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی ایران درباره شایعات مطرح شده در خصوص تأمین ۱۵۰ هزار دستگاه جهیزیه ویژه زوجین با تخفیف ۲۰ درصدی به صورت اقساطی توضیحاتی را ارائه کرد.

همچنین بخوانید

وی در این باره عنوان کرد: انجمن ملی صنایع لوازم خانگی ایران در نشستی که با معاون اول رئیس جمهوری، وزیر اقتصاد، سرپرست وزارت صمت، رئیس کل بانک مرکزی و مدیرکل دفتر تخصصی لوازم خانگی وزارت صمت داشت، برای تولید داخلی ۱۵۰ هزار دستگاه جهیزیه ویژه زوجین اعلام آمادگی کرد، اما در این نشست وعده‌ای در خصوص تخفیف ۲۰ درصدی به صورت اقساطی داده نشد.

دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی ایران، تولید این تعداد جهیزیه را نیازمند الزاماتی همچون تأمین مواد اولیه و ارز دانست و عنوان کرد که این پیش‌نیازها در این جلسه به سمع و نظر مسئولان رسید.

گفتنی است، ۴ تیرماه در جلسه معاون اول رئیس جمهور با فعالان حوزه لوازم خانگی مسائل صنعت تولید لوازم خانگی، تقویت تولید داخلی مورد بررسی قرار گرفت و در پایان این جلسه و بر حسب پیشنهاد و مطالبه معاون اول رئیس‌جمهور مقرر شد در مرحله اول و برای فصل تابستان ۱۵۰ هزار بسته جهیزیه با کیفیت مناسب شامل یخچال فریزر، تلویزیون، ماشین لباسشویی، جاروبرقی و اجاق گاز، با اعمال تخفیف ۲۰ درصد از سوی واحدهای تولیدی صنایع لوازم خانگی و به‌صورت اقساطی در اختیار زوج‌های جوان میان اقشار کم‌درآمد قرار گیرد. بر اساس توافق صورت‌گرفته، این پیشنهاد در صورت تأمین تسهیلات در فصول پاییز و زمستان نیز به‌میزان ۱۵۰ و ۱۰۰ هزار بسته دیگر قابل انجام است.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا