انرژی

ارسال ۵۰۰۰ پیامک اخطار قطع برق برای ادارات اهواز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز از ارسال ۵ هزار و ۷۲۶ پیامک اخطار مدیریت مصرف و قطع برق برای ادارات کلانشهر اهواز خبر داد.

عبدالحمید عباس‌شیاری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از زمان اجرای طرح مدیریت مصرف برق که از تاریخ ۱۶ خردادماه آغاز شد تاکنون ۵ هزار و ۷۲۶ پیامک اخطار مدیریت مصرف و قطع برق برای ادارات کلانشهر اهواز فرستاده شده است.

وی افزود: براساس این طرح ادارات، نهادها و سازمان‌ها موظف هستند در ساعات کاری، کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق و پس از پایان ساعت کار، کاهش ۶۰ درصدی داشته باشند اما برخی از دستگاه‌ها و ادارات این مساله را رعایت نمی‌کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: در این مدت از طریق پیامک‌های اخطار به دستگاه‌ها و اداراتی که این دستورالعمل را رعایت نکرده‌اند هشدار داده شده است و سعی شده بدون خاموشی مساله مصرف، مدیریت شود.

شیاری ادامه داد: با توجه به گرمای هوا و به منظور رفاه عمومی شهروندان و حفظ پایداری شبکه برق، اگر ادارات طی روزهای آتی به این اخطارها توجه نکنند با قطعی برق مواجه خواهند شد.

وی عنوان کرد: اجرای این دستورالعمل‌ها از سوی استاندار خوزستان به ادارات تاکید شده است و در صورت عدم توجه علاوه بر قطع برق، موضوع به وزارتخانه‌های این ادارات گزارش داده خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، روز گذشته برق ۱۵ اداره و بانک پرمصرف خوزستان قطع شد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا