بورسبورس اوراق

از اشتباه تایپی در گزارش کارشناسی تا موکول شدن پاسخ ابهامات به جلسه بعدی

امروز نخستین نشست شفاف‌سازی نماد معاملاتی بانک آینده با حضور اعضای هیات مدیره این بانک در فرابورس ایران برگزار شد. در این جلسه به حواشی و مسائلی همچون اشتباه تایپی گزارش کارشناس و ابهامات قراردادهای پروژه ایران مال اشاره شد، اما همچنان ابعاد ناشناخته و ابهامات زیادی باقی ماند و بررسی و پاسخ به این ابهامات به جلسه بعدی موکول شد


به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)، «وآیند» (بانک آینده) یکی از نمادهایی است که مدت زیادی متوقف مانده و همین مسئله باعث نگرانی سهامداران این شرکت شده است. طبق آخرین اطلاعات، طی چند ماه گذشته بحث‌های جدی در هیئت مدیره سازمان بورس در خصوص نماد معاملاتی بانک آینده در جریان بوده و علت متوقف ماندن این نماد، وجود ابهامات متعدد در افشای اطلاعات این بانک بیان شده است.

در همین رابطه، ولی‌اله جعفری مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار در آخرین اظهارات خود در خصوص وضعیت نمادهای متوقف، گفته بود: در بازار پایه حدود ۲۰ نماد بیش از یک هفته، متوقف مانده‌اند که بعضی از آن‌ها چندین سال متوقف بوده‌اند. نماد بانک آینده یکی از نمادهایی بوده که توقف طولانی‌مدتی داشته است و این موضوع مربوط به عدم شفافیت در اطلاعات و صورت‌های مالی است.

امروز نخستین نشست شفاف‌سازی نماد معاملاتی بانک آینده با حضور اعضای هیات مدیره این بانک در فرابورس ایران برگزار شد. در این جلسه به حواشی و مسائلی همچون اشتباه تایپی گزارش کارشناس و ابهامات قراردادهای پروژه ایران مال اشاره شد، اما همچنان ابعاد ناشناخته و ابهامات زیادی باقی ماند و بررسی و پاسخ به این ابهامات به جلسه بعدی موکول شد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا