انرژی

توضیح آبفا درباره افت فشار آب در برخی روستاهای آبادان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان علت افت فشار آب در برخی مناطق روستایی آبادان را توضیح داد.

محمدرضا کرمی نژاد در گفت و گو با ایسنا، در خصوص افت فشار آب در برخی از روستاهای آبادان اظهار کرد: در شرایط دمایی خوزستان در تابستان مصرف روزانه آب افزایش می‌یابد و براین اساس برخی از نقاط مناطقی از جمله چوئبده، روستای امام حسن عسکری (ع) و روستای سید حکیم در شهرستان آبادان با افت فشار آب مواجه شدند.

همچنین بخوانید

وی با اشاره به افت فشار آب در چوئبده افزود: در چوئبده به علت تعمیراتی که در دستگاه آب شیرین‌کن این بخش انجام شد تولید آب شرب برای چند روز کاهش یافت اما اکنون پس از اصلاح این آب شیرین‌کن، ظرفیت تولید آب شرب افزایش یافته و مشکل افت فشار برطرف خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: در روستای امام حسن عسکری (ع) نیز قرار است خط لوله به مسافت ۲ کیلومتر اجرایی شود تا مشکل آب این روستا نیز حل شود. در این زمینه تاکنون ۷۵۰ متر لوله‌گذاری انجام شده است و باقی لوله‌گذاری نیز ظرف ۱۰ روز آینده تکمیل و مشکل این منطقه حل می‌شود.

کرمی نژاد عنوان کرد: همچنین برای حل مشکل روستای سید حکیم از دو روز گذشته با اتصال شبکه آب این روستا به کوی ذوالفقاری اقداماتی انجام شد که به زودی نتیجه آن را مردم احساس خواهند کرد و مشکل در این روستا حل شده است.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط آب و هوایی خوزستان از مردم درخواست داریم از آب شرب برای آبیاری مزارع و نخلستان‌های خود استفاده نکنند تا مشکل افت فشار آب در روستاها به حداقل برسد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا