انرژی

ارسال ۵۰۰ پیامک مدیریت مصرف برق به ادارات اهواز در روز گذشته

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز از ارسال حدود ۵۰۰ پیامک اخطار مدیریت مصرف و قطع برق برای ادارات کلانشهر اهواز در روز گذشته خبر داد.

عبدالحمید عباس‌شیاری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از زمان اجرای طرح مدیریت مصرف برق که از تاریخ ۱۶ خردادماه آغاز شد پیامک هایی به منظور اخطار مدیریت مصرف و قطع برق برای ادارات کلانشهر اهواز فرستاده شده است تا این دستگاه ها نسبت به مدیریت مصرف خود براساس دستورالعمل ها اقدام کنند.

وی افزود: براساس این طرح ادارات، نهادها و سازمان‌ها موظف هستند در ساعات کاری، کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق و پس از پایان ساعت کار، کاهش ۶۰ درصدی داشته باشند اما برخی از دستگاه‌ها و ادارات این مساله را رعایت نمی‌کنند.

قطع برق ادارات در صورت بی توجهی به اخطارها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با بیان اینکه تاکنون تلاش شده بدون خاموشی مساله مصرف در ادارات مدیریت شود، گفت: در روز گذشته حدود ۵۰۰ پیامک اخطار به دستگاه های اجرایی کلانشهر اهواز برای مدیریت مصرف فرستاده شد.

شیاری ادامه داد: با توجه به گرمای هوا و به منظور رفاه عمومی شهروندان و حفظ پایداری شبکه برق، اگر ادارات طی روزهای آتی به این اخطارها توجه نکنند با قطعی برق مواجه خواهند شد.

وی عنوان کرد: اجرای این دستورالعمل‌ها از سوی استاندار خوزستان به ادارات تاکید شده است و در صورت عدم توجه علاوه بر قطع برق، موضوع به وزارتخانه‌های این ادارات گزارش داده خواهد شد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا