بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

برگزاری همایش سالانه دفاتر استانی پرداخت الکترونیک سداد

همایش سالانه دفاتر استانی پرداخت الکترونیک سداد در هتل ارم تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سداد، این رویداد که به دلیل همه‌گیری کرونا دو سال برگزار نشده بود، یکشنبه و دوشنبه گذشته با حضور مدیران، کارشناسان و پشتیبانان برتر همه استان‌ها در دو روز متوالی به انجام رسید. سداد هر سال و به منظور تعامل بیشتر با کارکنان استانی خود، آگاهی بی‌واسطه از دغدغه‌های آنها و انتقال آخرین استراتژی‌ها، اهداف و برنامه‌های سازمانی به ایشان اقدام به برگزاری این مراسم می‌کند.

همچنین بخوانید

در روز نخست این رویداد محمد حسین کاشی مدیرعامل سداد از سیاست‌های کلی شرکت گفت و ضمن تاکید بر چابکتر شدن سازمان به منظور جلب بیشتر رضایت ذی نفعان و مشتریان، همکاران معاونت پشتیبانی را مهمترین رکن این تحول خواند و تاکید کرد همه باید با تعامل مناسب با مشتریان از برند شرکت محافظت کنیم. او گفت: «کمبود دستگاه‌های کارتخوان و رول در هفته‌های آینده به طور کامل رفع می‌شود».

میثم عسگری، رئیس هیات مدیره سداد نیز در این مراسم ضمن شفاف‌سازی در خصوص برخی از موضوعات مربوط به سرمایه‌های انسانی بر بحث بازاریابی و توسعه بازار سداد تاکید کرد. او با توجه به چالش‌های ناشی از تغییر نظام کارمزد در سال ۱۴۰۲ خواستار تعامل بیشتر دو حوزه پشتیبانی و کسب کار شد.

مرتضی شکوری، معاون پشتیبانی سداد که میزبان سازمانی این مراسم بود پس از خوشامدگویی به همکاران استانی با بیان این نکته که معاونت پشتیبانی با ۱۳۷۱ کارمند بزرگترین معاونت سداد است، گفت: «ما با کمک شما در ۳۷ دفتر استانی و۱۱۱۷ شهر، کار پشتیبانی از کارتخوان‌هایی با ۱۰ برند در ۳۷ مدل مختلف را انجام می‌دهیم». شکوری خاطرنشان کرد که هدف اصلی معاونت پشتیبانی حفظ و ارتقای کیفی و کمی سطح پذیرندگان است.

در ادامه این مراسم حمیدرضا تنومند، مدیر توسعه سازمانی، آخرین برنامه‌های سرمایه انسانی شرکت را به اطلاع حاضران رساند و آرین مقبلی، مدیر هنری ریبرندیگ سداد نیز در خصوص ریبرندیگ و هدف سداد از این کار صحبت کرد.

در نوبت عصر نیز ناصر طالانچی رییس آمار و مستندات معاونت پشتیبانی در مورد نظام جدید کارانه پشتیبانان صحبت کرد و از تفاوت سطح سرویس سابق پذیرندگان با سطح سرویس جدید و عوامل موثر در سطح این سرویس گفت. او افزود: « این تحول به منظور رفع نیازهای هر دسته از پذیرندگان و نیز همسو شدن با سیاست جدید افزایش رسوب حساب‌های بانک ملی، مطابقت با نظام جدید کارمزد و نیز تغییر رفتار دارندگان کارت به علت تورم در سال های اخیر رخ داده است».

 سپس سینا حیدری سرپرست کنترل و نظارت نکاتی را در مورد شیوه‌های جدید بازرسی ارایه کرد. بازدید از دفاتر استانی، بازدید میدانی از پذیرندگان، آموزش به کارکنان دفاتر برای رفع هرچه بیشتر مغایرت‌ها و اخذ گزارش‌های ادواری به همراه ویژگی‌های کلیدی هر کدام از این سرفصل‌ها، موضوع سخنان حیدری بود.

روز اول این همایش با برنامه‌های هیجان‌انگیز گروه مدرسه اکسیژن به اتمام رسید، گروه اکسیژن با خلق فضاهایی که مبتنی بر حال خوب، یادگیری و مشارکت بود کوشید در قالب بازی، شیوه‌های اثرگذاری فردی و جمعی را به حاضرین نشان دهد.

روشنک روشنایی، مدیر زنجیره تامین، سخنران آغازین روز دوم همایش سالانه دفاتر استانی سداد بود که پس آن از پژمان ماندعلی، مدیر مالی سداد، ارایه‌ای در خصوص تبصره‌های مالیاتی و نحوه صدور فاکتور اطلاعاتی را در اختیار حضار قرار داد.

در ادامه مراسم و پس از پنل پر چالش پرسش و پاسخ و جلسات خصوصی نمایندگان هر استان با معاون پشتیبانی، حسام ندایی، مدیر ارشد تحلیل کسب و کار در خصوص وضعیت فعلی بازار صنعت پرداخت، جایگاه سداد و بانک ملی در این بازار و نظام جدید کارمزد صحبت کرد و اطلاعات جامعی در مورد جزئیات محاسبه و نحوه اختصاص اقلام تشویقی به پذیرندگان ارائه کرد.

در انتها، این رویداد دو روزه با برگزاری جلسات تعاملی دفاتر هر منطقه با مدیر آن منطقه به کار خود پایان داد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا