بانکبانک و بیمه

بررسی عملکرد بانک ایران زمین با سایر رقبا


همایش روسای شعب و مدیران واحدهای ستادی استان گلستان با حضور مدیر، مسئولین واحدهای ستادی ، رؤسا ، معاونین و عضو ارشد شعب با محوریت بررسی عملکرد شعب و تعیین اهداف در محل سالن همایش این مدیریت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (ECOIDEAL)، بهشتی مدیر استان ضمن خوشامدگویی به حاضرین جلسه، اهداف برگزاری جلسه را که شامل مرور عملکرد استان در حیطه آمار مقایسه ای شعب دراستان، در سطح کشور و بخش دوم اهمیت و ضرورت عوامل تاثیر گزار بر بانک از لحاظ عوامل بیرونی و درونی را مورد نقد و بررسی قرار دادند.

بهشتی آمار عملکرد شعب را در بخشهای مختلف از ابتدای سال جاری نسبت به پایان سال ۹۵ برای حاضرین حسب میزان درصد رشد و تحقق هدف صورت گرفته تشریح کرد.
وی گفت: با عنایت به فعالیت های صورت گرفته در شعب در خصوص جذب منابع،یکسری از شعب به میزان قابل قبولی از تعهدات عمل نموده و بعضی از شعب هم نیاز به فعالیت بیشتری دارند در مجموع توصیه شد همکاران با توجه به ابزارهای موجود با تلاش مضاعف نسبت به تجهیز منابع و جذب مشتریان هدف، می توانند جایگاه بهتری را کسب کنند.
مدیراستان ضمن تشریح عملکرد سایر بانکهای استان و مقایسه میزان رشد بانک ایران زمین با سایر رقبا و متوسط رشد منابع در استان گلستان از همکاران خواست که با سعی و تلاش مضاعف و بازاریابی برنامه ریزی شده و هدفمند علاوه بر تحقق اهداف، نسبت به رشد منابع و اعتلای نام نیک بانک ایران زمین در سطح منطقه تلاش و جدیت بیشتری داشته باشند. 
بهشتی گفت: ما باید نسبت به عوامل درونی شامل نرخ سود سپرده و تسهیلات و عوامل درونی همچون روابط اجتماعی کارمندان با مشتریان ، عرضه خدمات به موقع ، خصوصیات فردی و مثبت کارکنان که باعث واکنش مشتریان می شود آگاهی کامل داشته باشیم.
وی افزود: در شرایط فعلی که شبکه بانکی اقدام به پایین آوردن نرخ سود سپرده ها و تسهیلات نموده است که این اقدام منجر به حمایت بیش از پیش بانکها از تولید و اشتغال خواهد شد باید در نظر داشت که راهگشای این امر مهم تجهیز منابع است و در این راستا علاوه بر اینکه شعب علوه بر جذب مشتریان جدید نباید از مقوله وفادار نمودن مشتریان فعلی خود غافل بمانند.
بهشتی گفت:با توجه به تاکید مدیران ارشد بانک در خصوص عملکرد پایانه های فروش فروشگاهی و ایجاد دسترسی پایش این دستگاه ها از طریق سامانه داشبورد مدیریتی برای مسئولین شعب، شایسته است به جهت جلوگیری از زیان بانک و تشویق مشتریان کم کارکرد همکاران بررسی های لازم را در این مورد داشته باشند
ایشان از مسولین خواست که موج بازاریابی را با هدف شناسایی بازارهای هدف و شناسایی مشتریان جدید در شعب ایجاد نمایند.
بالابردن دانش و اطلاعات بانکی، توسعه و گسترش ارائه خدمات بانکداری الکترونیک و ترغیب مراکز بزرگ فروش اینترنتی برای استفاده از درگاه بانک ایران زمین و نظارت بر بهداشت پرونده های تسهیلاتی به منظور جلوگیری از مطالبات معوق از دیگر مطالبی بود که در این جلسه توسط مدیر استان مطرح شد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا