انرژی

پرداخت ۲۰ میلیارد تومان پاداش مدیریت مصرف برق به مشترکان خوزستان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از پرداخت ۲۰ میلیارد تومان پاداش همکاری به مشترکان برق در استان طی خردادماه سال ‌جاری خبر داد.

علی خدری در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه در حال حاضر این شرکت جزو چهار شرکت برتر در زمینه کاهش بار خانگی است، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح پاداش، آن دسته از مشترکان بخش خانگی که اقدام به کاهش مصرف برق کردند، از مجموع صورت‌حساب برق صادر شده در شهرهای تحت پوشش این شرکت، ۱۳۵ هزار مشترک مشمول پرداخت پاداش بر روی قبوض برق شدند.

همچنین بخوانید

وی افزود: براین اساس از صورت‌حساب‌های برق که تاکنون صادر شده، ۸۸ هزار مشترک برق قبوض رایگان دریافت و حتی ۹۶ هزار مشترک بستانکار شده اند که این امر نشان دهنده همکاری مشترکان خوزستانی در اجرای طرح‌های مدیریت مصرف است.

به گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، در این زمینه مجموعا ۲۰ میلیارد تومان پاداش همکاری به مشترکان برق در استان طی خردادماه سال‌ جاری پرداخت شده است.

خدری مدعی شد که اقدامات فرهنگی و اجتماعی و رسانه ای شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در کنار اقدامات فنی و تخصصی منجر به کاهش بار خانگی تا ۴.۵ درصد نسبت به سال گذشته شده است.

وی با تاکید بر ضرورت تداوم همکاری مردم و مشترکان تصریح کرد: در روزهای آینده شاهد وقوع دماهای بالا خواهیم بود و علیرغم اینکه شبکه توزیع برق خوزستان برای عبور موفقت آمیز از پیک بار در آمادگی کامل است اما ضرورت دارد که مردم و مشترکان برق در استان نیز با رعایت الگوی مصرف به پایدار ماندن شبکه کمک کنند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا