صنعت، معدن، تجارت

جذب استعدادها و نخبگان ورزش بافق با افتتاح دهکده ورزشی

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران با وزیر ورزش و جوانان دیدار و درباره زمینه های همکاری میان وزارتخانه و باشگاه سنگ آهن بافق بحث و تبادل نظر کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت، مجتبی حمیدیان مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در دیدار با وزیر ورزش و جوانان با اشاره به فعالیتهای گسترده ورزشی در شرکت سنگ آهن مرکزی ایران، گفت: فعالیت دهکده ورزشی بافق می تواند زمینه جذب استعدادهای ورزشی را فراهم کند.

حمیدیان با بیان اینکه تیم هندبال دختران سنگ آهن مرکزی ایران در سطح ملی و آسیایی به افتخارات بی نظیری دست یافته است، افزود: با توجه به برخورداری شهرستان بافق از زیرساخت های ورزشی و آب و هوای خاص، امکان برگزاری مسابقات ملی و بین المللی ورزشی در این شهرستان مهیا است.

حمیدیان خواستار ایجاد کلینیک ورزشی با تایید وزارت ورزش در شرکت سنگ آهن مرکزی ایران شد و افزود: ایجاد این کلینیک ورزشی می تواند در سنجش میزان سلامتی کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی ایران نقش موثری داشته باشد و از طرف دیگر موجب ایجاد ترغیب بیشتر کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی ایران به موضوع ورزش شود.

حمیدیان به موضوع مهم ایجاد رونق اقتصادی از طریق ورزش در شهرستان بافق اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین مزایای ایجاد امکانات و زیرساخت های ورزشی این است که می توان از این طریق به اقتصاد مناطقی همچون شهرستان بافق رونق بخشید.

در ادامه دیدار حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان با تشکر ویژه از فعالیت های گسترده ورزشی در شهرستان بافق و شرکت سنگ آهن مرکزی ایران گفت: دیدگاه جامع و کامل جناب مدیرعامل شرکت سنگ آهن نسبت به ایجاد زیرساخت و امکانات ورزشی در شهرستان بافق و شرکت سنگ آهن مرکزی ایران قابل تقدیر است.

سجادی از تعاملات بیشتر ورزشی بین شرکت سنگ آهن مرکزی ایران و وزارت ورزش و جوانان در آینده نزدیک خبر داد.

گفتنی است در این دیدار تقی زاده ، مدیرکل روابط بین الملل وزارت ورزش و جوانان و منصوریان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن مرکزی ایران حضور داشتند.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا