انرژی

ضرورت مدیریت مصرف برق جهت جلوگیری از خاموشی‌های ناخواسته در اهواز

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: شهروندان با توجه به افزایش دمای هوا نسبت به کاهش مصرف برق اقدام کنند تا از خاموشی‌های ناخواسته جلوگیری شود.

علیرضا شکرخدایی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه براساس اعلام سازمان هواشناسی، از امروز و در روزهای آتی شاهد دماهای بالایی خواهیم بود، شهروندان نسبت به مدیریت و کاهش مصرف برق اقدام کنند.

همچنین بخوانید

وی افزود: هدف صنعت برق از ارائه طرح ملی پاداش صرفه‌جویی، پایداری شبکه و استمرار خدمت‌رسانی مطلوب در راستای رفاه و آسایش عمومی است اما در این زمینه نیازمند همراهی مردم هستیم.

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: شهروندان با توجه به افزایش دمای هوا نسبت به کاهش مصرف برق اقدام کنند تا از خاموشی‌های ناخواسته جلوگیری شود.

شکرخدایی ادامه داد: درخواست داریم شهروندان با توجه به افزایش دما، نسبت به کاهش مصارف خود اعم از خاموش کردن کولرگازی اضافی، لباسشویی، جارو برقی و دیگر وسایل برقی پرمصرف به ویژه در ساعت‌های اوج‌گیری گرما (۱۱تا ۱۷) اقدام کنند.

وی افزود: بیشتر حوادث اتفاقاتی روی تجهیزات شبکه یا اتصالات برقی داخل خانه‌ها که منجر به آتش‌سوزی منجر شده، ناشی از افزایش همزمانی بار مصرفی شبکه و گرمای شدید هوا است و از این رو توصیه می‌شود تا شهروندان همه موارد مطرح‌شده در بحث مدیریت و کاهش مصرف را رعایت کنند.

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق اهواز تصریح کرد: توصیه جدی صنعت برق به شهروندان در این روزهای گرم، استمرار همکاری و کاهش مصارف برق در ساعت اوج گرما حتی به اندازه یک لامپ اضافی است.

شکرخدایی خاطرنشان کرد: از شهروندان اهوازی که همیشه پا به پای صنعت برق بوده و تاکنون نیز همراهی خوبی در زمینه صرفه‌جویی در مصرف برق داشته‌اند، کمال تشکر را داریم.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا