انرژی

پرداخت بیش از ۱۱ میلیارد تومان پاداش به مشترکان خوش مصرف برق اهواز

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق اهواز از پرداخت بیش از ۱۱ میلیارد تومان پاداش صرفه جویی به مشترکان خوش مصرف اهوازی خبر داد.

علیرضا شکرخدایی درگفت و گو با ایسنا، اظها کرد: از ۱۶ خردادماه امسال ابتدای آغاز طرح پاداش به مشترکان خوش مصرف، ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به مشترکان خوش مصرف کلانشهر اهواز پرداخت شده است.

همچنین بخوانید

وی افزود: از ابتدای اجرای طرح پاداش صرفه‌جویی برق تاکنون براساس سیکل قرائت، حدود ۱۰۰ هزار مشترک برق اهواز پاداش صرفه‌جویی دریافت کردند.

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: این تعداد مشترک، معادل تعرفه ۹ ماه مصرف برق در منطقه گرم، مشمول قبض رایگان و دریافت پاداش شده‌اند.

شکرخدایی ادامه داد: مبلغ پاداش مشترکان را می‌توان به صورت بستانکاری در صورتحساب اعمال کرد و یا از طریق اپلیکیشن “برق من” با مراجعه به فروشگاه‌هایی که متعاقبا اعلام خواهد شد، نسبت به برداشت آن اقدام کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز خاطرنشان کرد: از محل صرفه‌جویی انجام‌شده توسط مشترکان خانگی، تاکنون حدود ۲۸ میلیون کیلووات ساعت برق کاهش مصرف محقق شده است.

شکرخدایی گفت: امیدواریم مشترکان برق در کلانشهر اهواز با همکاری که تاکنون داشته‌اند مبالغ بیشتری از پاداش صرفه‌جویی را دریافت و از همین طریق صنعت برق را برای گذر از این شرایط دشوار همراهی کنند.

نتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا