انرژی

ضرورت صرفه‌جویی حداکثری مصرف برق تا پایان هفته در اهواز

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: به دلیل تداوم دماهای ۴۹ درجه و بالاتر در خوزستان شهروندان اهوازی صرفه‌جویی حداکثری داشته باشند.

علیرضا شکرخدایی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: شهروندان کلانشهر اهواز به دلیل تداوم دماهای ۴۹ درجه و بالاتر در خوزستان با مدیریت مصرف از بروز خاموشی‌های ناخواسته در شبکه و حوادث جلوگیری کنند.

همچنین بخوانید

وی با بیان اینکه براساس پیش‌بینی‌های اعلام‌شده تا پایان هفته وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر در خوزستان ادامه خواهد داشت، افزود: شهروندان اهوازی در ساعت‌های پیک یا اوج مصرف برق که شاهد گرما شدید هستیم، با صرفه‌جویی حداکثری و مدیریت مصرف به کمک صنعت برق بیایند.

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: پایدار نگهداشتن شبکه برق در این روزهای بسیار گرم، سخت و طاقت فرسا است و از این رو برای اینکه شاهد خاموشی ناخواسته در شبکه نباشیم باید مدیریت مصرف حداکثری در دستور کار شهروندان اهوازی قرار بگیرد.

شکرخدایی با بیان اینکه در صنعت برق به دنبال جلب رضایت و رفاه و آسایش شهروندان هستیم، عنوان کرد: با توجه به اینکه برق در اهواز حکم اکسیژن را دارد، قطع برق خانه‌ها در این شرایط دمایی به معنای نفسگیر شدن خانه است و از این رو امیداریم با همکاری شهروندان خاموشی نداشته باشیم.

وی ادامه داد: استفاده از لوازم پرمصرف برقی مانند لباسشویی، جاروبرقی، اتو و نظایر آن و حتی کولر اضافی در ساعت پیک یا اوج مصرف برق یکی از مهمترین دلایل بروز حوادث غیرمترقبه اتفاقاتی روی تجهیزات شبکه برق است و باید به این مساله توجه ویژه شود.

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: استفاده از یک کولر در ساعت‌های اوج مصرف می‌تواند صنعت برق را در استمرار خدمت رسانی مطلوب و پایداری شبکه برق یاری کند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا