انرژی

شرایط فروش نفت و حصول درآمدهای نفتی در دولت سیزدهم بهبود یافته است

یک عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: باتوجه به اقدامات صورت گرفته در این دولت شرایط فروش نفت و حصول درآمدهای نفتی نسبت به گذشته بهبود یافته است اما همچنان تا رسیدن به نقطه آرمانی فاصله داریم.

عبدالعلی رحیمی مظفری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آمارها از رشد فروش نفت و بازگشت درآمدهای نفتی به کشور در دولت سیزدهم، بیان کرد: در موضوع فروش نفت ما در دولت سیزدهم شاهد تحولاتی نسبت به دولت های گذشته بودیم. البته هنوز به آن نقطه آرمانی که باید، نرسیدیم. یک مسئله فروش نفت است و مسئله دیگر بازگرداندن پول حاصل از آن یا نحوه تبادل نفت است.

همچنین بخوانید

وی تاکید کرد: شرایط فروش نفت نسبت به گذشته خیلی بهتر شده است‌ البته نمی توانیم بگوییم که شرایط ما ایده آل است. نمی‌توانیم به راحتی پول انتقال دهیم. با توجه به بهانه هایی که شرکت های مختلف می آورند خیلی از آنها اصلا دوست ندارند که شرایط ما نرمال شود و می خواهند این شرایط همچنان غبار آلود باشد تا هم با قیمت ارزان تر و هم با بهانه های بیشتر و شرایط سخت تری نفت ما را خریده و پولش را به ما پرداخت کنند.

نماینده مردم سروستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: اما با توجه به اقدامات صورت گرفته در دولت سیزدهم به طور کلی شرایط فروش نفت و حصول درآمدهای نفتی نسبت به گذشته بهبود یافته است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا