بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

۱۸ریال سود در مجمع آپ بین سهامداران تقسیم شد

مجمع عمومی عادی سالیانه آسان پرداخت پرشین با دستور تصویب صورتهای مالی  منتهی با ۲۹ ارسفند ۱۴۰۱ و برخی موارد دیگر وبا حضور ۸۶ درصد از سهامداران، اعضای هیات مدیره، حسابرس و بازرس قانونی، نماینده شرکت فرابورس ایران و جمعی از مدیران ارشد شرکت در هتل سیمرغ برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، علی اکبر فراهانی ، مدیر عامل آپ در ایتدای این جلسه به ارائه گزارشی پیرامون عملکرد و وضعیت شرکت آسان‌پرداخت پرشین پرداخت.

در ادامه این مجمع پس از ارائه گزارش حسابرس، صورتهای مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ به تصویب رسید و با رای شرکت کنندگان در این مجمع تصمیم بر تقسیم سود ۱۸ریالی به ازای هر سهم گرفته شد.

تمدید عضویت اعضای هیات مدیره ، تفیض اختیار به هیات مدیره در خصوص تصمیم گیری پیرامون ماده ۱۲۹ قانون تجارت ، تصویب حق الزحمه ۵۰میلیون ریالی بابت حضور اعضای هیات مدیره در جلسات حداکثر ۲جلسه در ماه و انتخاب روزانمه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیر الانتشار جهت درج آگهی های شرکت از دیگر مصوبات مجمع عمومی عالی سالیانه شرکت آسان پرداخت پرشین بود.

همچنین مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده آپ نیز به منظور تغییر در ۳ بند اساسنامه این شرکت برگزار که با رای اکثریت به تصویب رسید.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا