ارتباطات و فناوري اطلاعات

آغاز به کار هفتمین دوره کارآموزی همراه اول

هفتمین دوره کارآموزی همراه اول با هدف توسعه توانمندی‌های جوانان نخبه آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، آیین افتتاحیه «هفتمین دوره کارآموزی همراه اول» صبح امروز یکشنبه یکم مرداد ۱۴۰۲ با حضور علی اکبر حکمتی کیا مدیر آکادمی همراه، جعفر بلوک آذری معاون توسعه سازمان و سرمایه انسانی همراه اول و منتخبان دوره هفتم کارآموزی در ساختمان ستاره ونک تهران برگزار شد.

*ارسال بیش از ۱۱ هزار درخواست برای کارآموزی در همراه اول
در این مراسم علی اکبر حکمتی کیا، مدیر آکادمی همراه اول ضمن اشاره به جایگاه همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور منطقه غرب آسیا، به بیان فرآیند جذب کارآموز و جدیدترین تغییراتی که در این دوره از کارآموزی رخ داده است، پرداخت و اظهار کرد: در این دوره با توجه به بازخوردها و تجربیاتی که از دوره‌ های گذشته به دست آوردیم، تلاش کردیم فرآیند کارآموزی را به شکل بهتری اصلاح کنیم تا میزان رضایت و روند رسیدگی به وضعیت کارآموزان به مراتب تسهیل شود.

همچنین بخوانید

وی تصریح کرد: در این دوره ۱۲۴ موقعیت کارآموزی ارائه شد و در مجموع بیش از ۱۱ هزار درخواست به ثبت رسید که در مقایسه با دوره های قبلی یک رکورد محسوب می شود. در این دوره پس از انجام ۵۱۶ مصاحبه تخصصی، در نهایت ۹۲ کارآموز منتخب از امروز دوره کارآموزی خود را در خانواده همراه اول آغاز می کنند.

در ادامه مراسم جعفر بلوک آذری، معاون توسعه سازمان و سرمایه انسانی همراه اول نیز ضمن اشاره به ماموریت، چشم انداز و ارزش های اصلی اپراتور اول تلفن همراه کشور به بیان توضیحاتی درباره تعداد پرسنل و گردش مالی بزرگترین شرکت ICT کشور پرداخت.

وی همچنین در این ارائه، مروری بر ساختار سازمانی، شرکت های تابعه و پروژه های همراه اول داشت.

در انتهای مراسم نیز کارآموزان به تسهیلگران خود برای شروع دوره کارآموزی در جمع خانواده همراه اول معرفی شدند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا