اقتصاد کلان

مک‌دونالدز فتیله قیمت را پایین کشید

مک‌دونالدز اعلام کرد که انتظار می‌رود رشد درآمد در نیمه دوم سال تعدیل شود زیرا نشانه‌های کاهش تورم این غول همبرگر را برانگیخته است تا قیمت‌ها را کنترل کند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، کارشناسان اظهار کردند همان‌طور که به نیمه پایانی سال می‌رسیم و با کاهش تورم، مطمئناً انتظار داریم سطح قیمت‌های این شرکت نیز کاهش پیدا کند.

همچنین بخوانید

رستوران‌های بزرگ ایالات متحده مجبور شده‌اند قیمت‌ها را افزایش دهند تا هزینه‌های بالاتر مرتبط با نیروی کار و همچنین کالاهایی مانند گوشت گاو و لبنیات را جبران کنند. با این حال، رستوران‌ها با کاهش هزینه‌های موادی مانند مرغ و پنیر برای افزایش بیشتر قیمت‌ها متوقف شده‌اند.

کریس کمپچینسکی، مدیرعامل مک‌دونالدز گفت که احساسات مصرف‌کننده در ایالات متحده در حال بهبود است و افزود که حتی اگر برخی از مصرف‌کنندگان اقلام ارزان‌تری را انتخاب می‌کنند یا اندازه سفارش را کاهش می‌دهند، تقاضا همچنان قوی است.

بر اساس گزارش رویترز، فروش سه ماهه مک‌دونالدز در ایالات متحده بهتر از حد انتظار ۱۰.۳ درصد افزایش یافت، در حالی که فروش در بازارهای بین‌المللی آن نیز با رشد ۱۱.۹ درصد بالاتر از برآوردها بود.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا