بانکبانک و بیمه

پرداخت ۲۲هزار میلیارد تومان وام در سه ماهه اول سال جاری


پرداخت ۲۲هزار میلیارد تومان وام در سه ماهه اول سال جاری


مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت از پرداخت۲۲هزار میلیارد تومان وام قرض الحسنه در سه ماهه اول سال جاری در این بانک خبر داد.

همچنین بخوانید


به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی، محمدحسین حسین زاده با بیان اینکه در سال گذشته در مجموع یک میلیون و ۳۵۰هزار فقره وام با مبلغ ۶۵هزار میلیارد تومان به مشتریان این بانک پرداخت شده است، گفت: با احتساب پرداخت وام در سایر فصول سال به نسبت سه ماهه اول سال جاری، بیش از ۹۰هزاروام در امسال پرداخت خواهد شد و این گویای  افزایش ۳۰درصدی نسبت به سال گذشته در بانک قرض الحسنه رسالت است. 
وی با تاکید بر اینکه از سال ۱۴۰۰به بعد تمام وام ها در بانک قرض الحسنه رسالت غیرحضوری و با اعتبارسنجی پرداخت شده است، افزود: از اوایل سال گذشته که سفته الکترونیک عملیاتی شده تاکنون حدود یک میلیون و ۵۰۰هزار فقره سفته الکترونیک صادر شده که از این تعداد یک میلیون و ۴۰۰هزار برای مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت بوده است.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت اظهارداشت: از یک میلیون و ۵۰۰هزار فقره وامی که برای سال جاری در نظرگرفته شده، نیمی بدون ضامن و صرفا بایک سفته الکترونیک از وام گیرنده و نیمی با یک سفته الکترونیک از وام گیرنده وضامن پرداخت خواهد شد.
حسین زاده بااشاره به استقبال جامعه از خدمات بانک قرض الحسنه رسالت گفت: قرض الحسنه در حال توسعه است و این مشمولیت مالی و دسترسی آسان همه مردم به منابع مالی شرعی، آسان و ارزان را به دنبال دارد.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا