بانکبانک و بیمه

اختلال نرم افزار تازه پست بانک رصد می شود


مدیرعامل پست بانک ایران نرم افزار جدید این بانک را راهکاری مناسب برای ارایه خدمات بهتر دانست و بر رفع اختلال احتمالی آن تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (ecoideal)،«خسرو فرحی» در جلسه شورای اداری مدیریت شعبه های منطقه سه‌ تهران افزود: استقرار این نرم افزار فرصت مناسبی برای ارایه خدمات مطلوب به مشتریان و گسترش خدمات بانکی است و باید اختلال های احتمالی آن برطرف و از ظرفیت‌های بالای این سامانه در ارایه خدمات برخط و لحظه ای استفاده شود.
وی درباره قرارداد با صندوق توسعه ملی برای اعطای اعتبارات برای ارایه تسهیلات توسط پست‌بانک به طرح‌های دارای توجیه اقتصادی، بر ضرورت توجه و استفاده از ظرفیت‌های این امر برای حمایت از طر‌ح های ملی و منطقه‌ای، اشتغالزایی و توسعه اقتصادی تاکید کرد.
فرحی جذب منابع ارزان قیمت و کاهش مطالبات،‌ سودآوری شعبه ها، آموزش نیروی انسانی، جانمایی بهینه‌ شعبه ها، مشتری‌ مداری، ارتقای خدمات بانکداری الکترونیک به ویژه افزایش و استقرار دستگاه‌های خودپرداز (ATM) و واگذاری دستگاه‌های پایانه‌فروش (POS) را مهم برشمرد.
به گفته وی، گشایش اعتبار اسنادی، صدور ضمانت‌نامه‌ها، اعطای تسهیلات ریالی و ارزی، آموزش‌های تخصصی و عملیاتی کارکنان به ویژه نمایندگان باجه‌های خدمات‌بانکی، درجه‌بندی شعبه ها،‌ رفع مشکلات زیرساختی و اینترنتی باجه‌ها، توسعه ابزارها و سرویس‌های الکترونیکی در اولویت فعالیت‌های پست بانک است.
وی بر استمرار همکاری‌های متقابل با دهیاری‌ها برای ارایه خدمات بانکی به هموطنان روستایی و مناطق کم‌برخوردار تاکید کرد و افزود: با توجه به گستره جغرافیایی استان تهران و حضور شهروندان افغان در شهرهای حاشیه‌ای این استان باید تمهیدهایی برای ارایه خدمات به آنان در نظر گرفته شود.
 پست بانک پارسال بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی کوچک در روستاهای کشور پرداخت و زمینه اشتغال نزدیک به هشت هزار نفر را فراهم کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا