انرژی

رئیس شرکت نفت جیرفت به دادستانی احضار شد

دادستان جیرفت از احضار رئیس شرکت نفت این شهرستان به دادستانی به دلیل نارضایتی مردمی درخصوص صفوف طولانی پمپ بنزین‌ها خبر داد.

افشین صالحی‌نژاد امروز ۱۰ مرداداه در تشریح جزئیات این خبر افزود: در این خصوص پرونده قضائی در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت تشکیل شده و به طور ویژه رسیدگی خواهد شد و ظرف ۴۸ ساعت آینده اقدامات قضایی انجام شده به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

وی با بیان اینکه عملکرد شرکت نفت در چند ماه اخیر تحت نظر دادستانی بوده، اظهار کرد: نارضایتی مردم از شرکت نفت  در چند ماه اخیر به صورت مکرر اعلام شده و دردمندی مردم از سوی دادستانی در جلسات مختلف به رئیس این شرکت تذکر داده شده است.

مدعی العموم در شهرستان جیرفت بیان کرد: سوء مدیریت ریئس شرکت نفت جیرفت به  مرکز استان نیز اعلام شده و حداقل توقع از مجموعه اجرایی شرکت نفت استان، انتخاب یک مدیر توانمند برای حل مشکل شهروندان جیرفتی بوده که متاسفانه تاکنون اجرایی نشده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، صالحی نژاد اعلام کرد: سوء مدیریت مجموعه شرکت نفت جیرفت موجب سردرگمی و نارضایتی مردم و  ایجاد صفوف طولانی در پمپ‌های بنزین، گازوئیل و سیلندر گاز شده است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا