امور زیربناییتعاون و اشتغال

تمدید مهلت ثبت نام در دومین المپیاد ورزشی کارگران استان یزد

یزد- دبیر برگزاری دومین دوره المپیاد ورزش کارگری استان از تمدید مهلت ثبت نام در این المپیاد تا ۲۵ مردادماه خبر داد.

محمدهادی آقایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به درخواست شرکت‌ها و کارگران استان و با توجه به اینکه زمان ثبت نام در المپیاد مصادف با ایام عزاداری سید و سالار شهیدان بود، مهلت ثبت نام در این المپیاد تا ۲۵ مرداد تمدید شد.

همچنین بخوانید

وی عنوان کرد: کارخانجات و واحدهای تولیدی استان که تمایل دارند این المپیاد در محل کار آنها ویژه کارگران برگزار شود با ارسال نامه به مجموعه ورزشی کارگران و یا ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان‌ها، آمادگی خود را اعلام کنند.

آقایی با بیان اینکه بقیه گروه‌های هدف می‌بایست ثبت نام خود را در سایت به صورت کامل انجام داده و منتظر ارتباط همکاران ما برای برگزاری مسابقات باشند، افزود: گروه‌های هدف این المپیاد کارگران شاغل در رشته‌های قوی‌ترین مرد کارگر، طناب زنی، طناب کشی، پرتاب توپ مدیسن بال و دو سرعت، خانواده کارگران در رشته‌های هدف زنی با توپ، دارت و پرتاب توپ و فرزندان کارگر در رشته‌های دوچرخه‌سواری و اسکیت است.

وی همچنین از امکان مشارکت بازنشستگان تأمین اجتماعی در رشته دارت، کارگران کم بینا و روشندل در رشته پرتاب توپ و طناب زنی، همسران کارگر در رشته آمادگی جسمانی و طناب زنی و کارگران دارای معلولیت در رشته هدف زنی با توپ خبر داد و از علاقمندان خواست برای ثبت نام به سایت مجموعه ورزشی کارگران به آدرس https://mvkyazd.ir/ مراجعه کنند.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا