انرژی

خاموشی‌ها در اهواز ۳۴ درصد کاهش یافته است

معاون بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق اهواز از کاهش ۳۴ درصدی خاموشی برق در این کلانشهر در مدت ۴ ماهه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

سعید آقایی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به وضعیت خاموشی‌ها در کلانشهر اهواز اظهار کرد: در راستای تحقق چشم‌انداز ۱۴۱۰ این شرکت و رسیدن به ۹۹ دقیقه خاموشی در سال به ازای هر مشترک، با وجود محدودیت‌های ناشی ناترازی تولید و مصرف، خوشبختانه خاموشی‌های شبکه برق اهواز طی ۴ماهه ابتدایی سال جاری به میزان ۳۴ درصد کاهش یافته است.

همچنین بخوانید

وی افزود: گستردگی شبکه برق، شدت گرما و اختلاف قابل توجه پیک در فصل گرم و سرد سال در کلانشهر اهواز، شرایط بهره‌برداری و نگهداری شبکه را بسیار متفاوت و دشوار کرده است اما تلاش می‌شود تا شاهد کمترین خاموشی‌ها در اهواز باشیم.

معاون بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق اهواز عنوان کرد: طی ۴ماهه ابتدایی سال جاری در بخش خاموشی‌های بی برنامه ۵۴ درصد و در بخش خاموشی‌های برنامه‌ریزی شده ۱۴ درصد و در مجموع به صورت میانگین ۳۴درصد در خاموشی‌ها کاهش داشته‌ایم.

آقایی با بیان اینکه در بخش روستایی نیز میزان خاموشی‌ها ۴۵ درصد کاهش یافته است، گفت: این روند رو به رشد که با تلاش و برنامه‌ریزی در شرکت توزیع برق اهواز در حال تحقق است ادامه خواهد یافت تا شاهد تحقق چشم‌انداز ۱۴۱۰ و رسیدن به ۹۹ دقیقه خاموشی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شراط دمایی و میزان مصرف از همه شهروندان درخواست داریم تا مدیریت مصرف را در دستور کار خود قرار دهند و با صنعت برق برای گذر از این شرایط نهایت همکاری را داشته باشند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا