امور زیربناییراه و ساختمان

۱۵۰۰ هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن در استان سمنان تامین شد

سمنان- استاندار سمنان گفت: یک هزار و ۵۰۰ هکتار زمین برای ساخت منازل مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در سراسر استان تامین شده است.

به گزارش آرمان اقتصادی، سید محمد رضا هاشمی صبح شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان به میزبانی استانداری بیان کرد: یک هزار و ۵۰۰ هکتار زمین برای ساخت منازل مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در سراسر استان تأمین شده است.

همچنین بخوانید

وی با بیان اینکه لازم است تا مابقی زمین مورد نیاز هر چه سریع‌تر تأمین شود، افزود: تمام دستگاه‌های ذی ربط، حداکثر در مدت ۱۰ روز آینده باید پاسخ استعلامات در حوزه تأمین زمین طرح نهضت ملی مسکن را ارائه کنند.

استاندار سمنان ادامه داد: تعلق بخشی از درآمد مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها اقدام درخور توجهی بود که به انجام رسید و سبب ساز انجام اتفاقات خوبی در سطح شهرهای استان شد.

هاشمی همچنین با بیان اینکه اداره کل دفتر امور روستایی از بحث خدمت رسانی به روستاهای فاقد دهیاری غافل نشود، گفت: یک بانک عامل آمادگی کامل برای پرداخت تسهیلات به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید ایوانکی را دارد لذا باید این امر نیز مورد پیگیری قرار گیرد.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا