ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

سرمدی: تلفن ثابت برخی روستاهای شهرستان اسدآباد از یک سال و نیم قبل قطع شده است

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مشکل حاد تأمین برق و کمبود آب و گرانی‌های سرسام‌آور نهاده‌ها مشکلات کشاورزان را دوچندان کرده است.

به گزارش آرمان اقتصادی، کیومرث سرمدی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، خطاب به وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، بیان کرد: از جمله عوامل مهم امنیت کشور، رسیدن به امنیت غذایی است.

وی  کشاورزان را سربازان خط مقدم این جبهه دانست و گفت: مشکل حاد تأمین برق و کمبود آب و گرانی‌های سرسام‌آور نهاده‌ها مشکلات آنها را دوچندان کرده است. 

سرمدی در ادامه اظهار کرد: امروز مطالبات کشاورزان بابت گندم تحویلی توسط دولت پرداخت نمی‌شود؛ به همین دلیل کشاورز به بانک بدهکار است و در حالی بانک کشاورزی سررسید وام کشاورز را اعلام می‌کند و قسط خود را می‌خواهد که طلب کشاورزان از سوی دولت وصول نشده است. 

نماینده مردم اسد آباد در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر ارتباطات، بیان کرد: روستاهای متعددی در شهرستان اسدآباد با جمعیت بالغ بر ۲۰۰۰ نفر تلفن ثابت ندارند و حدود یک سال و نیم است که تلفن ثابت آنها قطع شده و با وجود پیگیری‌ها کسی توجهی نمی‌کند در حالی که این مسئله برای مردم گرفتاری‌های بسیاری ایجاد کرده است. 
انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا