بورسفرابورس

پیام تبریک مسعود پزشکیان به مناسبت روز خبرنگار/خروج سرمایه‌ها از کشور؛ نتیجه بی ثباتی در سیاست‌گذاری‌ها

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای بازار سرمایه در مجلس گفت: مادامی که اعتماد عمومی به بازار سرمایه تقویت نشود، نقدینگی به سمت و سوی صحیح هدایت نشده و شاهد خروج سرمایه‌ها از کشور خواهیم بود. بی ثباتی در وضع قوانین و مقررات و تصمیم‌گیری‌ها، موجب بی‌اعتمادی مردم به شرایط اقتصادی کشور و همینطور عدم رغبت به سرمایه‌گذاری در کشور خواهد شد. نتیجه این بی‌اعتمادی هم التهاب بازارها و خروج سرمایه‌ها از کشور خواهد بود!

همچنین بخوانید

مسعود پزشکیان، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای بازار سرمایه در مجلس به خبرنگار پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا) گفت: روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران در سراسر کشور و همینطور خبرنگاران بازار سرمایه تبریک عرض میکنم و برای تمامی اصحاب رسانه آرزوی موفقیت دارم.

وی در ادامه ضمن تاکید بر اهمیت تعامل بین بازار سرمایه و مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مادامی که اعتماد عمومی به بازار سرمایه تقویت نشود، نقدینگی به سمت و سوی صحیح هدایت نشده و شاهد خروج سرمایه‌ها از کشور خواهیم بود. بی ثباتی در وضع قوانین و مقررات و تصمیم‌گیری‌ها، موجب بی‌اعتمادی مردم به شرایط اقتصادی کشور و همینطور عدم رغبت به سرمایه‌گذاری در کشور خواهد شد. نتیجه این بی‌اعتمادی هم التهاب بازارها خواهد بود!

پزشکیان تصریح کرد: بهتر است به جای آنکه بخش‌ها و نهادهای مختلف، مرتبا یکدیگر را متهم کنند، به فکر ایجاد ثبات در اقتصاد کشور باشند و این ثبات، در سایه ثبات در قانون‌گذاری‌ها و سیاست‌گذاری‌ها و نیز تعامل با دنیا محقق خواهد شد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا