انرژی

آخرین وضعیت طرح‌های آبرسانی به روستاهای باوی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان آخرین وضعیت طرح‌های در دست اجرا آبرسانی به روستاهای شهرستان باوی را به منظور تامین آب آشامیدنی ساکنان این روستاها تشریح کرد.

محمدرضا کرمی نژاد در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: برای تامین آب آشامیدنی روستاهای استان و مناطق اطراف اهواز از جمله شهرستان باوی کارهای خوبی از سال گذشته تاکنون انجام شده است.

همچنین بخوانید

وی افزود: در شهرستان باوی اقداماتی جهت تامین آب آشامیدنی در روستای صلیعه و شهر رامین انجام شده است و مشکلی در این زمینه ندارند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به لایروبی مخازن آب روستاهای مسیر سرداحی گفت: در این مسیر همچنین یک تصفیه‌خانه به تاسیسات آبرسانی آب حیات متصل شده است.

کرمی نژاد عنوان کرد: برای روستاهای ربیخه و سعید سلامات در شهرستان باوی ۱۲ کیلومتر خط انتقال آب در نظر گرفته شده و لوله‌های موردنیاز خریداری شده است و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در مدت ۳ ماه تکمیل و آب موردنیاز از تصفیه‌خانه شیبان تامین خواهد شد.

وی با بیان اینکه فقط ۴ خانوار در روستای نهریه سکونت دارند، بیان کرد: آب موردنیاز اهالی به وسیله تانکر انجام می‌شود و با اجرای ۱۲ کیلومتر خط لوله در مسیر زرگان به ابوفاضل مشکلات این روستا نیز حل خواهد شد.

کرمی نژاد با اشاره به تامین آب روستاهای حنیری، ابوهاون و… از تصفیه‌خانه ام‌البنین گفت: پارسال با اجرای ۱۰ کیلومتر خط لوله، مشکل تامین آب این مناطق حل شد و اقداماتی برای تقویت فشار آب نیز در حال انجام است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا