امور زیربناییكشاورزی و دامپروری

۳۲۰ هزار و ۸۲۲ تن گندم در آذربایجان شرقی خریداری شد

تبریز- رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: تاکنون ۳۲۰ هزار و ۸۲۲ تن گندم در استان به صورت تضمینی و بذری از کشاورزان استان آذربایجان شرقی خریداری شده است.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، اکبر فتحی در گفتگو با خبرنگاران گندم خریداری شده استان در مدت مشابه سال گذشته را ۱۷۱ هزار و ۲۴۶ تن اعلام نمود و گفت: ۲۷۲ هزار و ۱۴۰ تن از گندم خریداری شده تا به امروز، از سوی شرکت غله، ۳۱ هزار و ۷۱۸ تن از سوی سازمان تعاون روستایی استان و ۱۶ هزار و ۹۶۴ تن نیز بصورت بذری از کشاورزان آذربایجان شرقی خریداری شده است.

همچنین بخوانید

وی افزایش تولید و خرید گندم در آذربایجان شرقی را از دستاوردهای دولت سیزدهم دانست و از شکست رکورد ۶ ساله گندم در این استان خبر داد و افزود: همچنین تاکنون چهار هزار و ۵۰ تن دانه‌های روغنی کلزا از کشاورزان استان خریداری شده و ۲۳۳ میلیارد ریال از وجوه کلزاکاران استان معادل ۳۸ درصد پرداخت شده است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: تاکنون ۳۲۰ هزار و ۸۲۲ تن گندم در استان به صورت تضمینی و بذری از کشاورزان استان آذربایجان شرقی خریداری شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۷ درصد بیشتر شده است.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا