کسب و کار

راه اندازی کسب و کار در قبرس شمالی

راه اندازی کسب و کار در قبرس شمالی برای شما مزایای زیادی خواهد داشت. شما با راه اندازی یک کسب و کار کوچک در این کشور می توانید اقامت دائم یکی از کشور های اروپایی را به دست آورید. همچنین از آنجایی که قبرس کشور رو به پیشرفتی است؛ سرمایه گذاری در آن بسیار سودمند واقع خواهد شد. در واقع با راه اندازی کسب و کار در قبرس شمالی می توانید به راحتی سرمایه خود را چند برابر کنید. توصیه می شود برای کسب اطلاعات بیشتر درباره راه اندازی کسب و کار در قبرس ادامه مقاله را مطالعه کنید. امید است این اطلاعات برای شما مفید واقع شوند.

 

راه اندازی کسب و کار در قبرس شمالی

همانطور که پیشتر اشاره کردیم؛ ما در این مقاله قرار است به صفر تا صد ثبت شرکت در قبرس شمالی بپردازیم و به شما نشان دهیم که برای انجام این کار راه سختی را پیش روی خود ندارید. شما با یک بودجه محدود نیز می توانید در این کشور بیزینس خود را راه اندازی کنید. به طور کلی هزینه راه اندازی کسب و کار در قبرس شمالی بین ۱۲۰۰ تا ۳۰۰۰ یورو می باشد. این مبلغ نسبت به هزینه راه اندازی کسب و کار در دیگر کشور های اروپایی بسیار پایین تر است. البته این مبلغ بسته به نوع کسب و کار متغیر خواهد بود. به عنوان مثال برای راه اندازی شرکت هایی همچون مسافرتی، حسابداری، آموزشی و … به بودجه زیادی نیاز نخواهید داشت. بودجه راه اندازی کسب و کار های بزرگ حداقل ۴۰۰۰ یورو است. خوشبختانه قبرس مالیات زیادی هم از سرمایه گذاران و شهروندان خود نمی گیرد. نرخ مالیات ثابت برای کسب و کارها ۱۲.۵ درصد از سود شرکت است.

همچنین بخوانید

 

مدت زمان راه اندازی کسب و کار در قبرس شمالی

شما برای راه اندازی کسب و کار در قبرس شمالی حدودا به سه الی نه ماه زمان نیاز دارید. توجه داشته باشید که برای راه اندازی کسب و کار خود می بایست ابتدا از طریق ویزای کار وارد این کشور شوید و اقامت موقت خود را به مدت یک سال دریافت کنید. پس از گذشت ۵ سال نیز می توانید اقامت دائم خود را به دست آورید و به عنوان یک شهروند اروپایی شناخته شوید. به طور کلی کشور قبرس اقتصاد با ثباتی دارد و شهروندان آن دارای درآمدهای بالایی هستند. به این ترتیب سرمایه گذاران بین المللی می توانند با اطمینان خاطر برای راه اندازی کسب و کار خود در این جزیره زیبا اقدام کنند.

راه اندازی کسب و کار در قبرس شمالی
راه اندازی کسب و کار در قبرس شمالی

 

 

کسب و کار در قبرس شمالی

به طور کلی انجام مراحل راه اندازی کسب و کار در قبرس شمالی بسیار ساده است و به سرعت انجام می شود. این مراحل به شرح زیر می باشند:

  • انتخاب یک نوع فرم تجاری
  • تکمیل این فرم جهت انجام فعالیت های اقتصادی
  • انتخاب یک نام تجاری برای کسب و کار خود
  • جمع آوری و تهیه اسناد موردنظر نظیر اساسنامه
  • افتتاح یک حساب بانکی مخصوص
  • انتخاب حداقل یک مدیر و یک منشی
  • ثبت شرکت در سامانه های مربوطه جهت امور مالیاتی
  • ثبت کسب و کار در سامانه های مربوط به بیمه اجتماعی
  • دریافت مجوز های لازم

توجه داشته باشید که ثبت شرکت در قبرس شمالی نکات زیادی دارد و بهتر است با کمک افراد متخصص انجام شود. ثبت شرکت زیر نظر وکلای مجرب یا افراد متخصص حدودا ده روز طول می کشد. برای ثبت شرکت در قبرس شمالی باید یک تفاهم نامه و اساسنامه نیز تنظیم کرد و درباره سهامداران یا حتی منشی شرکت اطلاعاتی ارائه داد. توجه داشته باشید که برای را اندازی کسب و کار در قبرس شمالی وجود حداقل دو سهامدار، یک مدیر و یک منشی الزامی است. در مجموع توصیه می شود برای کسب اطلاعات جامع تر درباره ثبت شرکت در قبرس شمالی به این صفحه مراجعه کنید. با خواندن این مقاله نیز اطلاعات مفیدی درباره شرایط و قوانین، مراحل و مدارک لازم و هزینه های مربوطه برای ثبت شرکت در قبرس شمالی به دست می آورید. در آخر امید است با راه اندازی کسب و کار در قبرس بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن سرمایه خود را چند برابر کنید.

شرایط راه اندازی کسب و کار در قبرس شمالی
شرایط راه اندازی کسب و کار در قبرس شمالی

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا