بانکبانک و بیمه

پیام تبریک مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت به مناسبت دوازدهمین …


پیام تبریک مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت به مناسبت دوازدهمین سالگرد تاسیس بانک


مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت در پیامی دوازدهمین سالگرد تاسیس بانک را تبریک گفت

همچنین بخوانید


۲۶مردادماه یادآور به بار نشستن پیمانی است که در سال۱۳۹۱ بستیم تا به عنوان نخستین بانک قرض الحسنه خصوصی کشور در خدمت نظام بانکی ومشتریان باشیم، امروز بعد از گذشت این مدت جمع خانواده رسالت، بزرگ و بزرگتر شده و ۱۰میلیونی شدنمان را جشن می گیریم. 
برای همراهان خانواده بزرگ رسالت این روز یادآور حرکتی نو و عزمی راسخ در جهت عملیاتی کردن نخستین ها در نظام بانکی همچنین ارائه خدمات شرعی،آسان و ارزان به اعضا است. 
ما عهد بستیم به ارائه بهترین ها در خور شأن و منزلت خانواده بزرگ رسالت و امروز با عمل به تعهداتمان حالمان خوب است. بعد از تحقق بانکداری بدون شعبه، ارائه تمام خدمات بانک قرض الحسنه رسالت در مسیر دیجیتال بوده و عملیاتی شدن سفته الکترونیک، چک دیجیتال و… بر این مُهم صحه گذاشته است. همچنین اضافه شدن بیش از یک میلیون نفر در سال گذشته به جمع رسالتی ها مُهر تاییدی بر حالِ خوبِ امروز ماست. از دیگر رویدادهای شیرین در یکسال گذشته افزایش سقف وام هاست که این افزایش تاثیر خوبی در شمولیت مالی به معنای دسترسی عام مردم در همه نقاط به وام قرض الحسنه به صورت ارزان و آسان دارد.
در سالی که گذشت همچون سنوات قبل  بیش از نیمی از وام ها دراین بانک در راستای ایفای رسالت خود در مسیر مشاغل خرد وخانگی  پرداخت شده است و همراهان نهاد مردمی رسالت در بانک قرض الحسنه رسالت در کنار دیگر سازمان های رهیاری با تلاشی مضاعف سعی داشتند نهال و ریشه همیاری اجتماعی را با توان قرض الحسنه به میوه کارآفرینی اجتماعی تبدیل کنند تا کل اعضای خانواده بزرگ رسالت در ایران اسلامی این شهدِ شیرین را بنوشند.
باید گفت ما در خانواده بزرگ رسالت دست دردست همدیگر برای به ارمغان آوردن این حالِ خوب تلاش کرده ایم. ما رسالتی ها اعتقاد داریم این اتفاقات رخ نمی داد مگر به همت تک تک همراهان درسراسر کشور، پشتوانه اعتماد اعضا و حمایت سهامداران گرانقدر. و اما امروز همچون سال های گذشته، همه مان با عزمی راسخ و به پشتوانه تجارب وتوشه گرانبهایی که کسب کرده ایم در تلاشیم که از غرب تا شرق و از شمال تا جنوب طعم همیاری اجتماعی، قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی به معنی واقعی را بچشند.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا