انرژی

صرفه‌جویی بیش از ۴۶ میلیون کیلووات ساعت برق در اهواز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: شهروندان اهوازی با رعایت الگوی مصرف بیش از ۴۶ میلیون کیلووات ساعت برق صرفه‌جویی کردند.

عبدالحمید عباس شیاری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: از زمان آغاز طرح ملی پاداش صرفه‌جویی برق که از خردادماه سال جاری آغاز شده تاکنون ۳۲ میلیارد تومان به مشترکان خوش مصرف اهوازی، پاداش پرداخت شده است.

همچنین بخوانید

وی افزود: شهروندان اهوازی با رعایت الگوی مصرف بیش از ۴۶ میلیون کیلووات ساعت برق صرفه‌جویی کردند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: با توجه به شرایط دمایی هوا و گرما در کلاشنهر اهواز، همراهی شهروندان در جهت رعایت الگوی مصرف و استفاده نکردن از وسایل پر مصرف در ساعت اوج مهم و اساسی است و خوشبختانه در این زمینه شاهد همکاری خوبی از سوی شهروندان هستیم.

شیاری عنوان کرد: امسال با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها تلاش کرده‌ایم تا بدون اعمال خاموشی با برنامه ناشی از کمبود برق تا این لحظه با همراهی شهروندان روزهای گرم را پشت سر بگذاریم و درخواست ما از همه مشترکان این است که همچنان با رعایت الگوی مصرف صنعت برق را در تامین برق مطمئن و پایدار همراهی کنند.

وی خاطرنشان کرد: از شهروندان اهوازی تقاضا داریم مدیریت مصرف برق به خصوص از ساعت ۱۱ تا ۱۷ و همچنین ۱۹ تا ۲۲ را ادامه دهند و از وسایل پرمصرف مانند اتو و ماشین لباسشویی در این ساعات استفاده نکنند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا