بانکبانک و بیمه

توضیحات مدیران عامل سابق و فعلی بانک سرمایه قانع کننده نبود

عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش گفت: مدیران عامل سابق و فعلی پرسدیم و پاسخ‌هایی شنیده شد که برخی پاسخ ها قانع کننده نبود و باقی بررسی ها به جلسه بعدی موکول شد تا کمیته به یک گزارش مستند برسد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، فاطمه سعیدی در تشریح نشست کمیسیون آموزش اظهار داشت: در این نشست پیرامون استخدام حق التحریری ها و تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان مباحثی مطرح شد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش با بیان اینکه گزارشی در خصوص بانک سرمایه مطرح بود که مدیران عامل سابق و فعلی بانک سرمایه دعوت شدند، بیان کرد: هیات تحقیق و تفحص گزارش هایی را ارائه کرد و سوالاتی از مدیران عامل سابق و فعلی پرسدیم و پاسخ‌هایی شنیده شد که برخی پاسخ ها قانع کننده نبود و باقی بررسی ها به جلسه بعدی موکول شد تا کمیته به یک گزارش مستند برسد.

وی تاکید کرد: حاضر نیستیم یک ریال از حق فرهنگیان چه در بانک چه در صندوق ذخیره در هر زمان با هر مبلغی توسط هر‌شخصی پایمال شود.

سعیدی متذکر شد: باید شفاف سازی شود و این گزارش شفاف به استماع مردم برسد و در صحن ارائه شود و باز هم جلساتی را برای پیگیری برگزار می‌کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مورد طرح حق التدریسی‌ها که کلیات آن در صحن رای آورده، نیاز به تغییراتی است، ادامه داد: در جزئیات به چکش کاری‌هایی نیاز دارد تا در صحن رای بیاورد و شورای نگهبان نیز قانون مصوب مجلس را تایید کند.

وی افزود: اصلاحیه‌هایی در مورد این طرح مطرح شد و پیشنهاد دادیم حق التدرسی‌ها با توجه سابقه، تحصیلات، نیاز منطقه و بومی بودن برای استخدام اولویت داشته باشند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش گفت: در کمیسیون آموزش، با مسئولا آموزش پروش، هیات رئیسه و کمیته آموزش کمیسیون آموزش طرح نهایی می شود و به صحن می رود./

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا