اقتصاد کلان

ارزیابی ۲۰۰۹ دستگاه در هجدهمین جشنواره شهید رجایی

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام کرد: در هجدهمین دوره از جشنواره شهید رجایی ۲۰۰۹ دستگاه اجرایی در سطح ملی و استانی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، میثم لطیفی در نشست خبری امروز درباره جشنواره شهید رجایی اظهار کرد: هجدهمین دوره جشنواره شهید رجایی امسال با دوره‌های سابق تفاوت‌هایی دارد. یکی از این تفاوت‌ها این است که امسال با استفاده از سیاست‌های کلی نظام اداری و سند انتظار رییس جمهور و غیره تعیین می‌شود.

وی افزود: یکی دیگر از این تفاوت‌ها بهره‌مندی از ظرفیت سایر دستگاه‌ها، اندیشگاه‌ها و مجموعه نخبگان است، چرا که در دوران مردمی باید جامعه نخبگانی نقش داشته باشند.

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور نتایج جشنواره شهید رجایی در روز برگزاری و با دقت و مستندات کامل در سامانه دولت سنج قرار می‌گیرد، ادامه داد: شاخص‌ها به صورت دو سالانه به دستگاه‌های مختلف اعلام شده است و امسال ۲۰۰۹ دستگاه در قوه مجریه و قوه قضاییه ارزیابی می‌شوند که امسال از قوه قضاییه، سازمان زندان‌ها، پزشکی قانونی و سازمان ثبت اسناد هم در این جشنواره برای اولین بار مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

ادامه دارد

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا