انرژی

حاضر بودیم جان خود را بدهیم!

وزیر سابق نیرو گفت: علی رغم چالش ها و مشکلات موجود در صنعت آب و برق اقدامات مفیدی طی چهار سال اخیر صورت گرفت به گونه ای که تمام مدیران برای خدمت رسانی حتی لحظه‌ای دریغ نکردند.

به گزارش آرمان اقتصادی حمید چیت چیان در مراسم تودیع و معارفه با بیان اینکه در روزهای وزارت من روزهای سخت و پر استرسی وجود داشت، ادامه داد: اما با همکاری مدیران صنعت اب و برق توانستیم تمام ان روزها را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: مدیران این صنعت به اندازه ای خود را خدوم مردم می دانند و غیرت کاری دارند که اگر در جریان خدمت نقص و مشکلی وحود داشت برای رفع ان مشکل حتی حاضر بودند جان خود را بدهند.

همچنین بخوانید

وی غیرت کاری در وزارت نیرو را یکی از مهم ترین شاخص های این وزارت خانه دانست و افزود: دست اندرکاران وزارت نیرو دائماً این آمادگی را دارند که بهترین خدمات را ارائه دهند.

وی با اشاره به آمادگی دائم وزارت نیرو برای خدمات‌رسانی به مردم گفت: از تمامی همکاران و مسئولان وزارت نیرو که طی این چهار سال به نحو احسن فعالیت‌های صنعت آب و برق را انجام دادند، کمال تشکر را دارم چرا که قطعا اگر همکاری این قشر خدوم نبود، قطعا در تامین آب و برق با مشکلاتی مواجه می‌شدیم.

وی خطاب به معاون اول رئیس جمهور گفت: من در حضور شما و مردم این شهادت را می‌دهم که همکاران وزارت نیرو در عرصه خدمت‌رسانی از هیچ خدمتی کم نگذاشته‌اند. تا جایی که توان داشتند برای ارائه خدمات بهتر تلاش کردند که این مسئله جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با اشاره به بحران تابستان به امسال گفت: با توجه به افزایش دما با محدودیت‌هایی برای تامین نیاز برق مشترکان روبرو شدیم که اگر تلاش جدی همکاران نبود، قطعا شاهد ۳۵۰۰ تا ۴۰۰۰ مگاوات خاموشی بودیم.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی کشور که با محدودیت‌های منابع مالی روبرو هستیم، کار کردن بسیار سخت و دشوار بود، افزود: خوشبختانه همکاران این وزارتخانه در تمام نقاط کشور تلاش خود را برای رفع چالش‌های این وزارتخانه کردند.

وی با تقدیر از جهانگیری برای حمایت‌های بی‌دریغ در چهار سال گذشته از صنعت آب و برق تاکید کرد: معاون اول رییس‌جمهور تمام فعالیت‌های صنعت آب و برق را با جزئیات مورد بررسی قرار می‌داد و در هیچ مقطعی کمک‌های خود را از این وزارتخانه دریغ نکرد.

وی در خصوص اردکانیان نیز گفت: از وی تشکر می‌کنم که به عنوان یک ایرانی در این شرایط خطیر مسئولیت این وزارتخانه حیاتی را بر عهده گرفته و با توجه به اینکه او از سابقه طولانی در وزارت نیرو برخوردار است، امید می‌رود که شاهد اقدامات درخشانی از وی باشیم.

وی در پایان گفت: من به عنوان یک خدمتگزار از همه مدیران و کارکنان صنعت آب و برق تشکر می‌کنم و همچنین از تمام مردم به  دلیل وقت‌هایی که در ارائه خدمت وجود داشت، کمال عذرخواهی را دارم.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا