بورسبورس اوراق

کسب رتبه علمی «الف» فصلنامه بورس اوراق بهادار برای دومین سال پیاپی

مدیر مسئول فصلنامه بورس اوراق بهادار، از برترین ویژگی‌های نشریه فصلنامه بورس اوراق بهادار را استفاده از موضوعات متنوع پژوهشی در حوزه بازار سرمایه دانست.


مهرداد عاصی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا) عنوان داشت: فصلنامه بورس اوراق بهادار علاوه بر حمایت از مقالاتی که در اولویت‌های پژوهشی سازمان بورس و اوراق بهادار قرار دارند، به شاخص‌هایی همچون به‌روز بودن موضوعات پژوهشی، کاربردی بودن یافته‌ها، خوانایی و کیفیت علمی، روش‌شناسی دقیق، ارائه فهم‌پذیری داده‌ها، بحث منطقی، استدلال دقیق و شیوه نتیجه‌گیری در ارزیابی مقالات ارسالی توجه دارد.

عاصی اذعان داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در مسیر افزایش کیفیت علمی و بین المللی شدن نشریه، امیدواریم در آینده شاهد نمایه شدن فصلنامه بورس اوراق بهادار در معتبرترین پایگاه‌های بین المللی باشیم.

وی در انتهای گفت‌وگوی خود با «سنا» اظهار کرد: «فصلنامه بورس اوراق بهادار» از تمامی پژوهشگران و صاحبان قلم و فعالان بازار سرمایه به‌ منظور همکاری در ارائه نتایج تحقیقات و داوری مقالات استقبال کرده و امید می‌رود با انتقادات سازنده و نظرات علمی فعالان بازار سرمایه، این فصلنامه در مسیر خود با صلابت بیشتری گام بردارد.

یادآور می‌شود؛ تارنمای الکترونیک «فصلنامه بورس اوراق بهادار» به آدرس journal.seo.ir قابل دسترسی و استناد پژوهشگران و فعالان بازار سرمایه است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا