امور زیربناییتعاون و اشتغال

هزینه سفر زوار به ایلام با تاکسی آنلاین بیش از ۲ میلیون تومان

هزینه مسافرت بین شهری به شهرهای مرزی با تاکسی‌های آنلاین با توجه به روز و ساعت حرکت متغیر بوده و با مصادف شدن با مناسبت‌ها از جمله اربعین روند افزایشی دارد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، این روزها سفر زائران به سمت مرزهای غربی و جنوب غربی کشور زیاد شده است. وسایل نقلیه زمینی و هوایی در حال خدمات دهی به این مسافران بوده اما با توجه به حجم درخواست‌ها هزینه‌ها روند افزایشی دارد. در کنار فعالیت اتوبوس‌ها و تاکسی‌های بین شهری امسال تاکسی‌های آنلاین نیز محدود فعالیت خود را فراتر برده و درخواست سفرهای برون شهری را نیز پوشش می‌دهند.

همچنین بخوانید

طی گفت‌وگویی که خبرنگار با برخی رانندگان تاکسی‌های آنلاین داشت، عنوان شد، برآورد هزینه‌ها بر اساس روز و ساعت حرکت متغیر است. همان طور که هزینه سفرهای درون شهری در ابتدای صبح و عصر به دلیل حجم بالای تردد گران‌تر نسبت به میانه روز است این امر شامل مسافرهای برون شهری نیز می‌شود.

در حال حاضر با توجه به مناسبت اربعین و حجم درخواست افراد برای سفر به مرزهای غربی، جنوب غربی و شمال غربی مانند مهران، خسروی، باشماق و تمرچین هزینه‌ها افزایش یافته است. از سوی دیگر در این روزها چون مسافران در حال حرکت به سمت عراق هستند برگشت تاکسی‌ها در گرفتن مسافر ۵۰-۵۰ بوده و ممکن است ناگزیر شوند خالی برگردند. اما همین کرایه هنگام برگشت زوار از عراق رفت و برگشت یکی می‌شود.

گفتنی است هزینه سفر بین شهری در روزهای پایانی هفته نیز نسبت به میانه هفته گران‌تر تمام می‌شود.

این راننده تاکسی آنلاین هزینه سفر به ایلام را در روزهای اخیر حدود ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان اعلام کرد که این عدد در روزهای عادی حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا