امور زیربناییراه و ساختمان

۱۶ هزار واحد مسکن در استان سمنان ساخته می‌شود

سمنان- استاندار سمنان گفت: هم اکنون بیش از ۱۶ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در سراسر استان در حال ساخت است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، سید محمدرضا هاشمی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه شورای مسکن استان سمنان به میزبانی استانداری بیان کرد: هم اکنون بیش از ۱۶ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان در حال ساخت است که اقدامات در این حوزه به صورت ویژه پیگیری می‌شود.

همچنین بخوانید

وی افزود: دغدغه‌ها و مسائل و موارد پیرامون پیمانکاران طرح نهضت ملی مسکن باید در قالب جلسات تخصصی بررسی و پیگیری و برطرف و تعامل در این حوزه تقویت شود.

استاندار سمنان همچنین خواستار تسهیل در امور مرتبط با نهضت ملی مسکن شد و گفت: فرمانداران باید مقوله طرح نهضت ملی مسکن را که از اولویت‌های کاری دولت سیزدهم است، به صورت ویژه، مستمر و هفتگی پیگیری و رسیدگی کنند تا گره گشایی از امور مردم محقق شود.

هاشمی افزود: دستگاه‌های متولی امر و عضو شورای مسکن استان ضرورت دارد تا در راستای گره‌گشایی از امور، تحقق هماهنگی بیشتر بین دستگاهی و پیشرفت روند عملیات اجرایی احداث مساکن نهضت ملی مسکن گام بردارند همچنین از ظرفیت بافت فرسوده شهرها می‌توان در راستای زیباسازی و بهسازی منظر شهری و پیشبرد اهداف طرح نهضت ملی مسکن و احداث مساکن استفاده کرد.

وی گفت: بیش از یک هزار بنگاه املاک در سطح استان وجود دارد که در راستای بهبود و ساماندهی قیمت زمین، مسکن و اجاره بها، نظارت مستمر و ویژه در این حوزه در دستور کار است و به واسطه اقدامات انجام شده تا کنون بیش از ۳۰ مورد بنگاه متخلف و بدون مجوز پلمپ شده است.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا