انرژی

دعوت از تمام مشترکان برای صرفه‌جویی در مصرف برق

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: امروز و از ابتدای صبح میزان مصرف برق کشور ۷۰۰ مگاوات بیشتر از روز گذشته بوده است.

به گزارش آرمان اقتصادی، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کنیم امروز حداکثر میزان تقاضای برق به ۷۱ هزار و ۲۵۰ مگاوات برسد، اظهار کرد: این عدد برای آخرین روز مردادماه بی‌سابقه است.

همچنین بخوانید

وی با بیان اینکه از ابتدای صبح امروز شاهد افزایش ۷۰۰ مگاواتی مصرف برق نسبت به روز گذشته هستیم که این مقدار معادل مصرف برق استان سمنان است، گفت: در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با افزایش مصرف برق مواجه خواهیم شد، از کلیه مشترکان بزرگ و خانگی درخواست کرد همکاری با صنعت برق را ادامه داده و به تامین برق پایدار برای تمام مشترکان کمک کنند.

سخنگوی صنعت برق ضمن تشکر از تمامی هموطنان به منظور مشارکت در طرح مدیریت مصرف برق از استان‌های چهارمحال بختیاری، گیلان، آذربایجان شرقی و هرمزگان که در مدیریت مصرف برق پیشرو بودند قدردانی کرد و از مشترکان پر مصرف درخواست کرد با کاهش مصرف برق خود نسبت به دوره مشابه سال گذشته، صنعت برق را در تامین برق پایدار همراهی و از دریافت پاداش تا پایان شهریورماه بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا