صنعت، معدن، تجارت

گروه بهمن موفق به کسب جایزه ملی مدیریت کسب و کار سال شد

مدیر عامل گروه بهمن، در دومین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار مورد تقدیر قرار گرفت و شایسته دریافت «جایزه ملی مدیریت کسب و کار در سال ۱۴۰۲کشور در بخش خصوصی صنعت خودرو شناخته شد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از گروه بهمن، بیوک علیمرادلو مدیر عامل گروه بهمن، در دومین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار مورد تقدیر قرار گرفت و شایسته دریافت «جایزه ملی مدیریت کسب و کار در سال ۱۴۰۲ کشور در بخش خصوصی صنعت خودرو» شناخته شد.

همچنین بخوانید

کمیته اعطای جایزه ملی مدیریت کسب و کار سال، با همراهی انجمن مدیریت کسب و کار ایران، این جایزه را پس از ارزیابی سهم و کارآمدی شرکت‌های بخش خصوصی در اقتصاد و کسب و کار ایران به مدیران برترین واحدهای اقتصادی اعطا کردند.

گروه بهمن در راستای اجرای برنامه‌های توسعه‌ای و با تنوع بخشی به سبد محصولات خود در بخش‌های تجاری، سواری و حمل و نقل عمومی موفق شد سهم خود را در رشد اقتصاد این صنعت افزایش دهد. همچنین یکی از شرکت‌های زیر مجموعه این خودروساز بخش خصوصی موفق شد در ارزیابی یکصد شرکت برتر ایران رتبه ۸۶ را به دست آورد.

گفتنی است این شرکت خودروسازی در دهه اخیر روند رو به رشدی داشته به نحوی که در سال ۱۳۹۲ رتبه ۲۰۰ را در میان پانصد شرکت برتر ایران داشت و تنها طی هفت سال ۱۱۴ پله صعود کرده و از نظر میزان اشتغال نیز گروه بهمن اکنون با رقمی حدود ۶ هزار نفر برنامه‌های خود را به پیش می‌برد این در حالیست که گروه بهمن پیش از خصوصی سازی، تنها ۱۵۰۰ نیروی انسانی داشت.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا