ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

اعطای مجوز صنایع خلاق به یک واحد فناور دیگر در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان

معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از اعطای مجوز صنایع خلاق از سوی معاونت علمی رئیس جمهور به یک واحد دانش بنیان دیگر در این استان خبر داد.

دکتر حمیدرضا محمدیان سمنانی، ۴ شهریورماه در حاشیه آیین اعطای این مجوز اظهار کرد: شرکت پویا نمای همای خیال، از شرکت های فناور مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، موفق به دریافت مجوز صنایع خلاق از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شد.

معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان ادامه داد: این شرکت فناور به مدیرعاملی زهرا مظاهری، در سال ۱۴۰۰ در مرکز رشد پذیرش شد و فعالیت فناورانه خود را آغاز کرد.

دکتر محمدیان افزود: شرکت پویا نمای همای خیال، در زمینه «تولید انیمیشن های دو بعدی، با تکنیک ها و روش های پیچیده دارای ویژگی های عمق دهی» فعالیت دارد و اکنون با کسب مجوز خلاق می‌توانند علاوه بر خدمات حمایتی پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، از خدمات و تسهیلات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای شرکت های خلاق نیز بهره‌مند شود .

این عضو هیات علمی دانشگاه سمنان خاطرنشان کرد: براساس ماده ۶ قانون جهش تولید دانش بنیان، واحدهای خلاق افراد حقیقی و حقوقی غیردولتی هستند که در حوزه صنایع فرهنگی و علوم انسانی و اجتماعی فعالیت دارند و از مهارت های انسانی، نوآوری و فناوری های جدید برخوردار هستند و نسبت به ارائه محصولات نوآورانه و فناورانه و با بهره گیری از الگوهای جدید کسب و کار اقدام می کنند؛ که تشخیص واحدهای واجد شرایط برعهده معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است.
انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا