اقتصاد کلان

سامانه برخط حراج خرده فروشی افتتاح شد

امروز با حضور وزیر اقتصاد در محل سازمان اموال تملیکی مراسم بهره‌برداری از ۷۰ هزار متر مربع انبار و همچنین سامانه برخط حراج خرده فروشی برگزار شد.

به گزارش آرمان اقتصادی، امروز در محل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با حضور سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی مراسم بهره‌برداری از ۷۰ هزار متر مربع انبار جدید خریداری شده توسط سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به صورت ویدیو کنفرانس در ۵ استان کشور برگزار شد.

همچنین بخوانید

در این مراسم عبدالمجید اجتهادی – مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی – اظهار کرد: تا قبل از دولت سیزدهم مجموع انبارهای در اختیار سازمان اموال تملیکی ۵۸ هزار متر مربع بود که در واقع ۱۴ درصد از انبارها ملکی محسوب می‌شد.

وی افزود: از سال ۱۴۰۱ که بحث خرید انبارها مطرح شد ۸۱ هزار متر مربع انبار توسط دولت سیزدهم خریداری شد که هم اکنون انبارهای ملکی سازمان ۳۵ درصد از کل انبارها را تشکیل می‌دهد.

مدیرعامل سازمان اموال تملیکی با بیان اینکه امروز ۷۰ هزار متر مربع انبار به مجموع اموال سازمان افزوده می‌شود، گفت: در استان زنجان ۱۴۳۰ متر، بوشهر ۱۸۰۰ متر، هرمزگان ۱۰۳۰۰ متر، کهگیلویه و بویراحمد ۵۰۰۰ متر، سمنان ۸۰۰۰ متر و مازندران ۱۲۴۰۰ متر انبار خریداری شده افتتاح می‌شود.

اجتهادی گفت: امروز همچنین سامانه حراج خرده فروشی برخط به بهره‌برداری می‌رسد. خیر این سامانه به کل خانوارها در سطح کشور می‌رسد و مزایای بسیاری دارد.

وی تاکید کرد: کالاها در یک بستر کاملا رقابتی و شفاف به فروش می‌رسد که تمام مردم از جمله کارکنان دولت از طریق این سامانه می‌توانند در حراج‌ها شرکت کنند. آسان بودن مراحل خرید و شفافیت از مزایای این سامانه محسوب می‌شود.

مدیرعامل سازمان اموال تملیکی یادآور شد: تاکنون ۲۱ حراج توسط این سامانه انجام شده که در برخی استان‌ها از یک کالا آغاز شد و در حال حاضر در مواردی به بیش از ۵۰ کالا می‌رسد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا