بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

دومین همایش سالانه مدیران مراکز عملیاتی و ستادی به پرداخت ملت برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی، دومین همایش مدیران مراکز عملیاتی و ستادی با هدف رونمایی از ارزش‌ها و شایستگی‌های کلیدی شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی در قالب طرحی به نام صعود یاس، روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه مورخ هجدهم و نوزدهم مرداد‌ماه ۱۴۰۲ در محل باشگاه بانک ملت با حضور مدیران عامل شرکت‌های به‌پرداخت ملت، مهندسی سیستم یاس ارغوانی و برخی از اعضای هیئت مدیره و معاونت‌های دو شرکت برگزار شد.

در این مراسم، آقای دکتر تقی‌پور مدیرعامل محترم شرکت به‌پرداخت ملت ضمن قدردانی از زحمات همکاران، با تأکید بر همدلی دو شرکت یاس و به‌پرداخت به بیان دغدغه‌های این مجموعه‌ها و اهداف پیش‌روی آن‌ها پرداختند.

همچنین، آقای مهندس آرنگ مدیرعامل محترم شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی ضمن خوشامدگویی، از کلیه همکارانی که در رشد سهم بازار در ماه‌های اخیر تلاش کردند، قدردانی نمودند.

همچنین بخوانید

ایشان ضمن تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری همایش، بر اولویت‌ها و اهمیت‌های مدیریت درآمد و هزینه‌ها تأکید نموده و نکاتی را در خصوص اهداف و استراتژی‌های شرکت در سال پیش‌رو بیان کردند.

در ادامه، از مراکز عملیاتی برتر در حوزه عملکردی با اهدای لوح تقدیر و پاداش نقدی تقدیر و قدردانی گردید.

همچنین، برخی از معاونت‌های یاس و به‌پرداخت نیز در موضوعات تخصصی مختلف سخنرانی نمودند.

در پایان همایش، جلسه پرسش و پاسخ با حضور معاونت‌های به‌پرداخت و یاس برگزار شد و نقاط قوت و قابل بهبود موجود در بخش‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا