انرژی

انعقاد قرارداد با قرارگاه امام حسن (ع) برای آبرسانی به ۱۲۸۱ روستای خوزستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از انعقاد قراردادی‌ با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با اعتبار ۲ هزار و ۵۵۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح آبرسانی به ۱۲۸۱ روستای استان خبر داد.

محمدرضا کرمی نژاد در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تشکیل قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) برای اجرای طرح آبرسانی به روستاهای استان خوزستان توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عقد قرارداد با این مجموعه برای آبرسانی با روستاهای استان، اظهار کرد: دومین قرارداد با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با اعتبار ۲ هزار و ۵۵۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح آبرسانی به ۱۲۸۱ روستای استان بسته شده است.

همچنین بخوانید

وی با بیان اینکه استان خوزستان پیشتاز اجرای طرح‌های عمرانی در حوزه آبرسانی روستایی است، افزود: علاوه بر این قراردادها از توان داخلی شرکت آبفای خوزستان برای تامین آب تمام روستاهای استان هم زمان با آغاز به کار دولت سیزدهم استفاده شده است.

کرمی نژاد با بیان اینکه تاکنون به ۱۸۳۰ روستای خوزستان آبرسانی شده است، افزود: تعداد ۹۰۰ روستا از این تعداد برای دسترسی به آب مشکلات جدی داشتند.

مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان گفت: مشکل آب تمام روستاهای استان با یک نگاه عادلانه در حال حل شدن است و امیدواریم طرح‌های اجرایی تکمیل و به بهره‌برداری برسند.

کرمی نژاد با بیان اینکه پیش بینی می‌شود مشکلات آب روستاهای شمال شرق استان در کمترین زمان ممکن برطرف شود، عنوان کرد: آبرسانی به مناطق روستایی شهرستان شوشتر در سه حوزه تکمیل و پیش‌بینی می‌شود تا نیمه دوم امسال به صورت کامل به بهره‌برداری برسد.

وی گفت: با تلاشی که در دولت سیزدهم در حال انجام است امیدواریم مشکل تامین آب همه روستاهای خوزستان را برطرف کنیم و دیگر هیچ روستایی در استان با مشکل آب مواجه نباشد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا