بانکبانک و بیمه

بانک‌های قرض‌الحسنه یاریگر سازمان‌ها در افزایش انگیزه کارکنان به شمار می‌روند

سرپرست مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان تهران گفت: پرسنل سازمان‌ها یک سری نیازهای فردی دارند که از عهده سازمان‌ها خارج است و بانک‌های قرض‌الحسنه با حمایت‌های همه جانبه خود به ایجاد ارزش افزوده پرداخته و در این حوزه برای پرسنل و کارمندان ایجاد انگیزه می‌کنند.
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «مجید زاغری» سرپرست مدیریت شعب بانک در استان تهران با حضور در برنامه گفت‌وگوی ویژه رادیو گفت‌وگو به تبیین جایگاه بانکداری قرض‌الحسنه در جامعه و نقش آن در رونق تولید پرداخت و گفت: امروزه بر همگان آشکار است که بانک‌های قرض‌الحسنه چه تأثیر مثبتی بر اقتصاد کشور دارند.
زاغری افزود: طی ۲ سال و با پیگیری‌های دولت سیزدهم تلاش فراوانی شد تا سقف وام بانک‌های قرض‌الحسنه افزایش یابد و خوشبختانه این مهم محقق شد و اینک سقف وام‌های قرض‌الحسنه به ۳۰۰ میلیون تومان برای اشخاص حقیقی و ۷۵۰ میلیون تومان برای اشخاص حقوقی رسیده است.
وی ادامه داد: باید توجه داشته باشیم که بر اساس مفاد قانون عملیات بانکداری بدون ربا، اصل قرض‌الحسنه به عنوان یکی از روش‌های تأمین و تجهیز منابع بانک‌ها شناخته شده است. تصمیم به افزایش سقف وام بانک‌های قرض‌الحسنه می‌تواند حجمی از مشکلات مالی افراد به ویژه صاحبان شرکت‌های تولیدی را رفع کند.
این متخصص پولی و بانکی افزود: امروزه یکی از دغدغه‌های اصلی و بزرگ شرکت‌های تولیدی، سازمان‌ها و کارخانه‌های تولیدی، نیرو و منابع انسانی است که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. پرسنل سازمان‌ها یک سری نیازهای فردی دارند که از عهده سازمان‌ها خارج است و بانک‌های قرض‌الحسنه با حمایت‌های همه جانبه خود به ایجاد ارزش افزوده پرداخته و در این حوزه برای پرسنل و کارمندان ایجاد انگیزه می‌کنند.
زاغری با اشاره به گستردگی فعالیت‌ها و افزایش سقف وام‌های قرض‌الحسنه نیز اظهار داشت: خوشبختانه طی چند سال اخیر و با تصویب طرح‌های ارائه شده از سوی بانک‌های قرض‌الحسنه، تغییرات شگرفی را در عرصه تولید و تأمین نیازهای مالی شرکت‌های تولیدی شاهد بوده‌ایم و این روند درباره شرکت‌های دانش‌بنیان و حوزه سلامت و دارو از تبصره‌های بسیاری برخوردار است؛ زیرا این قبیل موارد دارای ضرورت و اهمیت خاصی هستند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا