انرژی

لایروبی بیش از ٢٢ کیلومتر از خطوط فاضلاب اهواز/ ادامه روند لایروبی با محوریت مناطق بحرانی

مدیر شرکت آب و فاضلاب اهواز با اشاره به لایروبی بیش از ٢٢ کیلومتر از خطوط فاضلاب در سطح شهر، از ادامه روند لایروبی خطوط فاضلاب در سطح شهر با محوریت مناطق بحرانی خبر داد.

افشین حاتمی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: عملیات لایروبی و صفحه‌کشی خطوط، لایروبی منهول و حوضچه‌های جمع‌آوری و دفع فاضلاب توسط اکیپ‌های عملیاتی معاونت بهره‌برداری فاضلاب به صورت مستمر و جدی در حال انجام است.

همچنین بخوانید

وی ادامه داد: این عملیات با هدف جلوگیری از آبگرفتگی‌ها و پس زدگی فاضلاب در مناطق ۴ گانه آبفا اهواز آغاز شده است و همچنان ادامه خواهد داشت.

مدیر آبفا کلانشهر اهواز با بیان اینکه تلاش برآن است تا همزمان با فرا رسیدن فصول بارندگی در اهواز، آبگرفتگی و پس زدگی فاضلاب کاهش یابد، گفت: بخش قابل توجهی از آبگرفتگی‌ها معمولا به دلیل گرفتگی خطوط و وجود نخاله و زباله‌های وارد شده در منهول‌هایی است که درب و رینگ آن‌ها به سرقت رفته، بنابراین جمع‌آوری و لایروبی برای پیشگیری و کاهش آبگرفتگی‌ها بسیار ضروری و پر اهمیت است.

وی از برخورداری و تجهیز کلیه اکیپ‌های لایروب از ماشین آلات و دستگاه‌های مورد نیاز برای لایروبی، صفحه‌کشی و جمع آوری و دفع فاضلاب نیز خبر داد و بیان کرد: تا کنون بیش از ٢٢ کیلومتر از خطوط فاضلاب شهر لایروبی شده است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا