انرژی

صرفه‌جویی ۶۰۸ میلیون کیلووات ساعت برق در خوزستان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: با اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف برق در بخش خانگی میزان ۶۰۸ میلیون کیلووات ساعت انرژی صرفه‌جویی شد.

علی خدری با بیان اینکه ۳۱ درصد مشترکان خانگی مشمول پاداش طرح مدیریت مصرف شدند، اظهار کرد: تا کنون ۷۶ میلیارد تومان پاداش صرفه‌جویی برق به ۳۹۵ هزار مشترک خانگی در سراسر استان پرداخت شده است.

همچنین بخوانید

وی افزود: تا این لحظه از یک میلیون و ۲۶۸ هزار قبض صادره در استان، بیش از ۳۱ درصد مشترکان مشمول پاداش طرح مدیریت مصرف برق شدند و قبض برق رایگان دریافت کرده و حتی در برخی موارد بستانکار شده‌اند.

خدری تصریح کرد: طرح پرداخت پاداش به مشترکان خانگی تا پایان شهریورماه ادامه دارد و همه مشترکان حتی پرمصرف‌ها همچنان می‌توانند با انجام راهکارهای ساده‌ای چون کاهش مدت‌زمان استفاده از وسایل سرمایشی و یا تنظیم دمای کولرهای گازی روی ۲۴ درجه، نسبت به دوره مشابه پارسال از پاداش صرفه‌جویی برق بهره‌مند شوند.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، وی اظهار کرد: از همه مشترکان برای همراهی و همکاری در تابستان سخت امسال تشکر می‌کنیم؛ این روند نشان از آگاهی عموم هموطنان خوزستانی از اهمیت مقوله مدیریت مصرف انرژی و همبستگی آن‌ها در اجرای طرح‌های ملی است.

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان ادامه داد: با صرفه‌جویی هوشمندانه‌ای که رقم خورد توانستیم برق مطمئن و پایدار برای همه مشترکان فراهم کنیم. البته با تداوم همکاری مشترکان در روزهای اندک باقی مانده از ایام پیک بار تابستان، می‌توان شاهد گذری موفق از اوج گرما و ثبت تابستان بدون خاموشی دیگر در کشور بود.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا