بورسبورس کالا

۶.۸ میلیون گواهی سپرده در بورس کالا دست‌ به‌ دست شد

بازار گواهی سپرده کالایی بورس کالای ایران در هفته منتهی به ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ میزبان معامله ۶ میلیون و ۸۰۳ ورق بهادار مبتنی بر کالا به ارزش ۳۴۱ میلیارد تومان بود. تمام سکه طلا از لحاظ ارزش معاملات و سیمان از نظر حجم معاملات برتر از سایر دارایی ها، در جایگاه نخست ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا) به نقل از کالاخبر، ۶ میلیون و ۸۰۳ هزار و ۲۸۶ ورق بهادار مبتنی بر کالا به ارزش ۳۴۱ میلیارد و ۳۰۴ میلیون تومان در بازار گواهی سپرده کالایی در بورس کالا در هفته گذشته معامله شد.

در هفته منتهی به ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ بالغ بر ۴۳۸ هزار و ۴۰۰ گواهی سپرده تمام سکه طلا به ارزش ۱۲۲ میلیارد و ۴۵۸ میلیون تومان منعقد شد.

در جریان معاملات هفته گذشته، ۳۷۱ هزار و ۸۸ اوراق گواهی سپرده شمش طلا در حالی منعقد شد که این دارایی پایه ارزش ۱۱۵ میلیارد و ۵۲۱ میلیون تومان را ثبت کرد.

سیمان با ثبت معامله ۴ میلیون و ۴۹۲ هزار گواهی سپرده، رتبه نخست از نظر حجم را به ثبت رساند و ارزش معاملات این دارایی ۵.۲ میلیارد تومان شد.

ارزش معاملات یک میلیون و ۱۸۴ هزار و ۸۰۴ گواهی سپرده زعفران ۵۷.۵ میلیارد تومان بود و ارزش معاملات ۳۱۶ هزار و ۹۹۴ گواهی سپرده شیشه نیز ۴۰.۵ میلیارد تومان شد.

۶.۸ میلیون گواهی سپرده در بورس کالا دست‌ به‌ دست شد

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا