ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

آیفون ۱۲ برای جلب رضایت فرانسه آپدیت می‌شود

ژان نوئل بارو، وزیر دیجیتال فرانسه در پستی در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد که شرکت اپل در پاسخ به درخواست رگولاتور فرانسوی، در روزهای آینده، یک به‌روزرسانی برای آیفون ۱۲ منتشر خواهد کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی، این شرکت فناوری آمریکایی سه‌شنبه هفته گذشته اطلاع یافت آزمایش‌های آژانس ملی فرکانس فرانسه (ANFR) نشان می‌دهد که تشعشات ساطع شده از آیفون ۱۲، بالاتر از استانداردهای اروپایی است. این رگولاتور فرانسوی به اپل دستور داد فروش این مدل را متوقف کرده و مشکل را ظرف مدت دو هفته حل کند.

همچنین بخوانید

سخنگوی اپل در بیانیه‌ای اعلام کرد: این مربوط به یک پروتکل تست خاص است که توسط رگولاتور فرانسه استفاده می‌شود و نگرانی ایمنی نیست. اپل با صدور یک به‌روزرسانی برای کاربران در فرانسه، این مشکل را حل خواهد کرد.

بلومبرگ پیش از این گزارش کرده بود که اپل به کارکنان پشتیبانی فنی توصیه کرده است هنگامی که مصرف کنندگان درباره این مشکل سؤال می‌کنند، هیچ اطلاعاتی را داوطلبانه ارائه نکنند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، اپل تولید آیفون ۱۲ که در سال ۲۰۲۰ معرفی شد را متوقف کرده است و پس از معرفی مدلهای آیفون در هفته گذشته، فروش این مدل قدیمی را متوقف کرد.

بر اساس گزارش رویترز به نقل از منابع آگاه، ایتالیا قصد دارد از اپل بخواهد به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای کاربران آیفون ۱۲ در این کشور مشابه تغییرات اعمال شده در فرانسه را عرضه کند. همزمان، متیو میشل، وزیر امور دیجیتالی بلژیک اعلام کرد از اپل خواسته است نرم‌افزار آیفون ۱۲ را در سراسر کشورهای اتحادیه اروپا ارتقا دهد. با این حال، بر اساس بررسی رگولاتور بلژیک، این گوشی هیچ خطری برای کاربران ندارد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا