ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

تکذیب قطع و محدودیت اینترنت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر قطع اینترنت اعلام کرد این خبر کذب «قطع اینترنت» «روایتی مجعول» از مصاحبه چهارشنبه وی در خصوص اقدامات وزارتخانه برای افزایش ظرفیت شبکه است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، طی روزهای گذشته خبری مبنی بر قطع و ایجاد محدودیت در اینترنت در ساعتهای خاص منتشر شد در همین رابطه به تازگی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در یک پیام رسان داخلی اظهار کرد: برخی عادت کرده اند که برای دیده شدن، با تولید اخبار جعلی و روایتهای مخدوش با ذهن و روان مردم بازی کنند و تصویری مشوش از مدیریت اجرایی کشور ارائه کنند.  

همچنین بخوانید

وی تاکید کرد: این خبر کذبِ «قطع اینترنت» هم «روایتی مجعول» از مصاحبه چهارشنبه بنده در خصوص اقدامات وزارتخانه برای افزایش ظرفیت شبکه است.

همچنین محمد احسان خرامید_ مشاور وزیر و رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات_ در این زمینه گفته است: قطع و محدودیت اینترنت تکذیب می شود.  

وی افزود: امروز برخی خبرها به نقل از وزیر ارتباطات مدعی شدند، قطع نت در برخی استان ها و در ساعات های خاصی اتفاق می افتد، این خبر تکذیب می‌شود و این یک سوءبرداشت از مصاحبه هفته قبل وزیر در خصوص تشریح عملیات افزایش ظرفیت شبکه کشور است.

انتهای پیام 

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا