انرژی

کاهش ۶۴ درصدی ضریب خاموشی اتفاقاتی برق در اهواز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با تشکر از همراهی شهروندان، ادارات و سازمان‌ها در گذر از پیک تابستان، گفت: از زمستان سال گذشته تاکنون، ضریب خاموشی اتفاقاتی کلانشهر اهواز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۴ درصد کاهش یافته است.

عبدالحمید عباس شیاری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اتمام شرایط دشوار تامین برق اظهار کرد: از شهروندان، ادارات و سازمان‌هایی که در تابستان ۱۴۰۲ با صنعت برق همراهی و همکاری مناسبی در زمینه صرفه‌جویی و کنترل مصرف داشتند تشکر می‌کنیم.

همچنین بخوانید

وی افزود: تامین برق مستمر و پایدار اصلی‌ترین رسالت شرکت توزیع نیروی برق اهواز در فصل گرم بود که با تلاش نیروهای متخصص صنعت برق توانستیم به خوبی در این زمینه نسبت به وظایف عمل کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: امسال علاوه بر کمبود برق ناشی از کاهش تولید، در اثر افزایش مصرف و دمای هوا با شرایط کاری دشوار و متفاوتی مواجه بودیم که خوشبختانه توانستیم این شرایط سخت را پشت سر بگذاریم.

شیاری عنوان کرد: با تلاش شبانه‌روزی که از زمستان سال گذشته تاکنون انجام شده، ضریب خاموشی اتفاقاتی کلانشهر اهواز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۴ درصد کاهش یافته است که این شرایط با در نظر گرفتن گرمای هوا کاهشی بسیار چشمگیر است.

وی خاطرنشان کرد: همکاری و همراهی ادارات، بانک‌ها و سازمان‌ها در این میان نقش مهمی در تامین برق و جبران کمبود تولید داشته است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا