صنعت، معدن، تجارت

وزارت صمت فکری به حال معاونت معدنی خود کند

شاهرود- نماینده شاهرود و میامی در مجلس ضمن انتقاد به شورای‌عالی معادن و معاونت معدنی وزارت صمت، گفت: سطح تصمیمات حوزه معدنی منطقه‌ای است لذا وزارتخانه فکری به حال معاونت خود کند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده شاهرود و میامی، علی اصغر خانی خواستار پیگیری جدی مسئولان در ارتباط با حادثه معدنی طزره شد و تاکید کرد: باید جلوی حوادث مشابه گرفته شود.

همچنین بخوانید

وی با اشاره به دشواری‌های پیش آمده برای کشاورزان نیز افزود: سه ماه است که کشاورزان گندم تحویل وزارت جهاد کشاورزی داده اما قسمتی از پول کشاورزان پرداخت نشده است از سوی دیگر مابه‌التفاوت قیمت ۱۱ و ۵۰۰ تومان تا ۱۵ نیز باید پرداخت شود.

نماینده شاهرود و میامی با بیان اینکه وزارت نفت دستور صریح برای گازرسانی به منطقه سرکویر و پل ابریشم در زمره مناطق محروم را داده اما اقدامی در این راستا انجام نمی‌شود، گفت: این طرح علیرغم دستور کتبی صریح وزیر، پیگیری نمی‌شود لذا از وزارت نفت می‌خواهیم به این امر بپردازند.

خانی در ادامه با بیان اینکه خبرهای خوبی از معاونت معدنی وزارت صمت نمی‌رسد، تاکید کرد: متأسفانه اقدامات شورای‌عالی معدن و معاونت معدنی وزارتخانه به جای کارهای بزرگ و تصمیمات درست در مقوله معدن که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بارها بر آن تاکید کردند، به اقدامات سطحی و منطقه‌ای محدود شده است.

وی با بیان اینکه شورایعالی معدن و معاونت معدنی وزارت صمت باید سیاست‌های دولت رئیسی را انجام می‌دهد اما امروز این چنین نیست، تاکید کرد: وزارت صمت فکری باید به حال معاونت معدنی خود کند.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا