انرژی

آبرسانی به روستاهای خوزستان به کجا رسید؟

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه مشکل آب روستاهای استان با نگاهی عادلانه در حال حل شدن است، گفت: تاکنون به ۱۸۳۰ روستای خوزستان آبرسانی شده است.

 محمدرضا کرمی نژاد در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به تلاش‌های انجام‌شده در دولت سیزدهم تاکنون به ۱۸۳۰ روستای خوزستان آبرسانی شده است که از این تعداد، ۹۰۰ روستای استان برای دسترسی به آب مشکلات جدی داشتند.

همچنین بخوانید

وی افزود: مشکل آب تمام روستاهای استان با یک نگاه عادلانه در حال حل شدن است و امیدواریم طرح‌هایی که اکنون برای آبرسانی به روستاهای هدف در دست اجرا هستند هرچه سریعتر تکمیل و به بهره‌برداری برسند.

مشکلات آب روستاهای شمال شرق در کمترین زمان ممکن برطرف می‌شود

مدیرعامل آبفا خوزستان با بیان اینکه امیدواریم مشکلات آب روستاهای شمال شرق استان در کمترین زمان ممکن برطرف شود، عنوان کرد: آبرسانی به مناطق روستایی شهرستان شوشتر در سه حوزه در حال انجام است و پیش‌بینی می‌شود نیمه دوم امسال به صورت کامل به بهره‌برداری برسند.

کرمی نژاد خاطرنشان کرد: با تلاشی که در دولت سیزدهم در حال انجام است امیدواریم مشکل تامین آب همه روستاهای خوزستان را تا پایان دولت برطرف کنیم و دیگر هیچ روستایی در استان با مشکل آب مواجه نباشد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا